چند ایده برای پاسیو کوچک که باعث می شود بخواهید تمام روز را در خارج از خانه بگذرانید
  چند ایده برای پاسیو کوچک که باعث می شود بخواهید تمام روز را در خارج از خانه بگذرانید
  چند ایده برای پاسیو کوچک که باعث می شود بخواهید تمام روز را در خارج از خانه بگذرانید


 
( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی ) 
 
 
در یک دنیای عالی ، خانه شما دارای یک حیاط خلوت وسیع با فضاهای مشخص شده برای استخر ، آشپزخانه در فضای باز و فضای استراحت خواهد بود . واقعیت برای اکثر ما ( ما به شما شهرنشینان نگاه می کنیم ) یک عرشه کوچک یا یک تکه کوچک چمن . اما   فرصت‌ های طراحی بزرگ می ‌توانند در بسته ‌های کوچک ارائه شوند—فقط باید کمی خلاقیت به خرج دهید .
بسته به جایی که در آن زندگی می کنید ، فضای بیرونی شما ممکن است یک چیدمان پاره وقت باشد که به محض رسیدن هوای آفتابی ، آن را تجهیز می کنید . چه منطقه خود را به عنوان یک استراحتگاه فصلی یا یک نقطه داغ در تمام طول سال برای شام پس از شام در نظر بگیرید ، باید به بقیه دکوراسیون خانه شما متصل باشد. برای اینکه سبک خود را بیرون بکشیم ، بایگانی ‌ها را بررسی کرده‌ایم تا ایده ‌های حیاط کوچکی را پیدا کنیم که سبک بزرگ هستند . از گودال های آتش گرفته تا آوردن اثاثیه ، فضاهای زیر موردی برای در آغوش گرفتن مادر طبیعت در تمام شکوه او است .
 
 
فراخوانی همه مینیمالیست ها : مبلمان پشت سر هم بهترین راه برای آوردن مدرنیته به فضای باز است . وقتی طراحان کریستین و جان گاچوت خانه سابق پل رودولف در منهتن را احیا کردند ، فضای بیرون را با میز شیک Blu Dot، مجموعه ای از صندلی های سفارشی و یک چهارپایه کلاسیک شارلوت پریاند پوشاندند . نتیجه؟ ترکیبی برنده از عناصر سخت و نرم .
 
برای داشتن یک ایده حیاط کوچک که به همان اندازه که کار می‌ کند خوب به نظر می ‌رسد، از استودیو Schicketanz سرنخ بگیرید و مجموعه ‌ای از شزلون‌ های متناسب را اضافه کنید . در حالی که پارچه عملکرد کری جویس لکه ها و لکه ها را به حداقل می رساند .
 
یک چیدمان متقارن را به عنوان مبلمانی معادل ASMR در نظر بگیرید . چیزی که می تواند در همه فضا ها و اندازه ها خوب به نظر برسد . 
 
 
تطبیق مبلمان ممکن است راهی آسان و کارآمد برای آراستن پاسیو کوچک شما باشد ، اما ممکن است کمی خسته کننده باشد . در عوض ، با چیدن ست فضای باز خود یکی یکی ، همه چیز را تکان دهید. 
 
آیا می خواهید پاسیو کوچک خود را دنج و شیک کنید؟ مواد مختلف را در یک فضای محدود کنار هم قرار دهید.  نمای سنگی خانه را با مبلمان چوبی، کوسن ‌های سفارشی و یک لوستر فرفورژه بازی کنید.
 
 
ترکیبی از بالش ‌های انباشته ‌شده در پارچه‌ های پرو، لامپ ‌های آویز برنجی از طرح‌ های تازی، و تندیس ‌های قدیمی ، حال و هوای التقاطی دنج را ایجاد می‌ کند .
 
هنرمند ویلیام مک‌لور برای دادن تم مراکشی به پاسیو آلابامایی خود ، یک میز بلند و کم ارتفاع را با یک نیمکت نشیمن که از یک گلدان موجود تغییر شکل داده بود ، جفت کرد . برای تکمیل ظاهر، او کوسن های ارزان قیمت را نیز اضافه کرد .
 
تراس سرپوشیده مبله با نشیمنگاه نرم فضایی دنج برای تماشای تلویزیون یا لذت بردن از سوسو زدن شومینه در این یک خانه است  .