آلبوم کاغذ دیواری زیبای فور ( FOUR ) آلبومی خاص از شرکت دیاکو
آلبوم کاغذ دیواری زیبای فور ( FOUR ) آلبومی خاص از شرکت دیاکو
 
آلبوم کاغذ دیواری زیبای فور ( FOUR ) آلبومی خاص از شرکت دیاکو
   



 
شرکت معتبر دیاکو ( دفتر و انبار مرکزی شرکت : شرق تهران ) ، که به صورت عمده و تک در زمینه فروش انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند ، یکی از فعال ترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های درجه یک و با کیفیت کاغذ دیواری ، می باشد . 
 
 
از محصولات درجه یک این شرکت معتبر ، می توان به : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری Two ،
۲ / آلبوم کاغذ دیواری ONE ،
۳ / و آلبوم کاغذ دیواری TEN ، 
اشاره کرد .
 
مسئله حائز اهمیتی که در خصوص آلبوم های کاغذ دیواری باید به آن توجه داشت ، این امر است که : به طور معمول بعد از گذشت حدود دو الی سه سال از واردات یک آلبوم کاغذ دیواری ، به علت آن که آلبوم هایی جدید با طرح هایی بروز وارد بازار می شوند ، مشتریان دیگر به آلبوم های قدیمی توجهی نمی کنند و اکثرا تمایل به تهیه جدید ترین و بروز ترین طرح ها دارند . به همین خاطر شرکت های وارد کننده ، دیگر آلبوم های قدیمی خود را شارژ نمی کنند و تمام کد های باقی مانده را حراج ، و سپس به صورت کامل آن آلبوم کاغذ دیواری را از رده خارج می نمایند ، و آلبومی جدید وارد می کنند .
 
البته باید به این امر نیز توجه داشت که ، بازار ایران به شدت وابسته به دلار است و قیمت دلار هم دائما در حال نوسان می باشد و ثبات ندارد ، به همین علت ممکن است شرکتی آلبومی را زمانی وارد کند که قیمت دلار به شدت بالاست و در زمان فروش ، با کاهش شدید قیمت دلار مواجه گردد به صورتی که چاره ای به جز حراج آلبوم‌ برای او باقی نماند .
 
شرکت های وارد کننده در این بازار با مشکلات بسیاری مواجه هستند ، مشکلاتی مانند : عدم حمایت دولت از شرکت های وارد کننده ، تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری به علت کالای لوکس محسوب شدن آنان ، مالیات های زیاد ، تعرفه های سنگین گمرک ، و .... ولی با وجود تمامی این مشکلات ، باید همواره شرکت ها سعی کنند تا محصولات خود را با پشتوانه عالی تامین نمایند و از عدم خوردن کالای خود ، جلوگیری کنند . در واقع می توان گفت که : رمز موفقیت و بقا در این بازار ، عدم نخوردن کالا ها می باشد .
 
چرا که وقتی کالایی مملو از کد های عدم می شود ، دیگر فروشگاه ها آن کالا را به مشتریان خود ارائه نمی دهند ، به این خاطر که امکان دارد مشتری کدی را بپسندد و آن کد موجود نباشد و این قضیه از حوصله مشتری و فروشگاه ها خارج است .
 
از دیگر آلبوم های پر طرفدار شرکت موفق و معتبر دیاکو ، می توان به آلبوم کاغذ دیواری فور ( FOUR ) اشاره کرد . آلبومی زیبا با طرح های بروز و خاص ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت دیاکو ، با رصد موشکافانه و بسیار دقیق بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های پخش ، فروشگاه ها ، و شرکت های وارد کننده ، حمایت می کند . این وبسایت معتبر ، به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن صفحه ثبت نمایند ، و راحت تر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند .
 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت دیاکو را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .