آلبوم کاغذ دیواری زیبای باربارا محصول شرکت آرکو
آلبوم کاغذ دیواری زیبای باربارا محصول شرکت آرکو
 
 
 
آلبوم کاغذ دیواری زیبای باربارا محصول شرکت آرکو
  


 
شرکت معروف آرکو ( انبار و دفتر مرکزی : تهران ) از معتبر ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری درجه یک و با کیفیت ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی خاص و منحصر به فرد وارد و در بازار ، عرضه می نماید .
 
از جمله آلبوم های کاغذ دیواری با کیفیت این شرکت ، می توان به مواردی همچون : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری گادیوا ، 
۲ / آلبوم کاغذ دیواری آواتار ،
۳ / آلبوم کاغذ دیواری ماوی ، 
اشاره کرد .
 
نکته بسیار مهمی که در خصوص آلبوم های کاغذ دیواری ، باید اشاره کرد این امر است که : به طور معمول بعد از گذشت حدود ۲ یا ۳ سال از واردات یک آلبوم کاغذ دیواری ، به علت آن که آلبوم های کاغذ دیواری جدیدی وارد بازار می شوند و مشتریان ، تمایل به تهیه نمودن جدید ترین آلبوم های کاغذ دیواری دارند ، و کمتر کسی به آلبوم های قدیمی توجه می کند ، شرکت های وارد کننده پس از گذشت این زمان ، دیگر آلبوم خود را شارژ نمی کنند ، و هر کدی را که باقی مانده حراج و در نهایت آن آلبوم را ، به صورت کامل از رده خارج می نمایند و آلبوم کاغذ دیواری جدیدی وارد می کنند .
 
حراج آلبوم های کاغذ دیواری ، ممکن است به علل دیگری نیز باشد . به عنوان مثال : از آن جایی که بازار دکوراسیون داخلی ایران وابسته به دلار است و قیمت دلار نیز ، دائما در حال نوسان می باشد ، این امکان وجود دارد که یک شرکت وارد کننده ، آلبومی را زمانی وارد کند که قیمت دلار به شدت بالاست و در هنگام فروش ، با کاهش عجیب قیمت دلار مواجه گردد ، به طوری که هیچ چاره ای جز حراج آن آلبوم برای او باقی نماند . 
 
مسئله وابستگی بازار به دلار و نوسان قیمت دلار ، تنها یکی از مسائل و مشکلات شرکت های وارد کننده است ، و این شرکت ها با مشکلات بزرگ دیگری ، همچون : عدم حمایت دولت از شرکت های وارد کننده ، مالیات های سنگین ، تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری به سبب کالای لوکس محسوب شدن آنان ، تعرفه های بسیار زیاد گمرک ، و .... نیز مواجه هستند .
 
با وجود تمامی این مسائل و مشکلات ، شرکت های وارد کننده همواره باید سعی کنند که ، محصولات خود را با پشتوانه عالی تامین نمایند و از عدم خوردن محصول خود جلوگیری کنند ، چرا که رمز موفقیت و بقا در بازار دکوراسیون ، عدم نخوردن کالا ها می باشد . در واقع ، وقتی کالایی مملو از کد های عدم می گردد ، دیگر‌ فروشگاه ها آن کالا را به مشتریان شان ارائه نخواهند داد به این خاطر که ممکن است مشتری کدی را بپسندد ، و آن کد موجود نباشد که حقیقتا این موضوع از حوصله مشتری و فروشگاه ها ، خارج است .
 
 شرکت معتبر آرکو ، دارای آلبوم کاغذ دیواری دیگری نیز ، به نام : آلبوم کاغذ دیواری باربارا ، می باشد . آلبومی خاص و منحصر به فرد ، با طرح های جدید و بروز ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت آرکو ، با رصد دقیق و بسیار موشکافانه بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های پخش ، فروشگاه ها ، و شرکت های وارد کننده ، حمایت می کند . این وبسایت به هر فروشگاه دکوراسیون داخلی ، صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند ، و راحت تر با مشتریان ارتباط برقرار کنند .
 
 
کدام‌ فروشگاه در شهر شما ، محصولات شرکت آرکو را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .