باید ها و نباید های تزئین با آینه
باید ها و نباید های تزئین با آینه
باید ها و نباید های تزئین با آینه

 
 
 
( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
آینه ها ترکیبی عالی از سبک و عملکرد دارند. در حالی که آنها یک هدف تزئینی دارند، اما قبل از اینکه از در بیرون بروید، برای تکمیل ظاهر شما نیز ضروری هستند. بعلاوه، آنها این توانایی را دارند که فضای کوچک را بزرگتر جلوه دهند و اتاق تاریک را روشن تر نشان دهند.
 

قبل از اینکه تو شروع کنی

نورپردازی را در نظر بگیرید. به گفته سازمان دهنده حرفه ای ملانی فاولر از Clos-ette ، نورپردازی در اتاق شما باید دقیقاً مکان قرار دادن آینه را مشخص کند. فاولر می گوید: "موقعیت فقط مهم نیست، نور اطراف آینه نیز ضروری است." برای کسی که می‌ خواهد «حقیقت» را ببیند، نور طبیعی بهترین است، بنابراین آویزان کردن آینه را در کنار پنجره در نظر بگیرید.

کج کردن در موارد خاصی کار می کند. فاولر می ‌گوید: «فقط اگر فضا یا باند کافی برای یک آینه تمام قد وجود نداشته باشد، آن را کج می‌ کنم. رابرت داونز از iLevelArt.com در لس آنجلس موافق است که همه آینه ها آویزان نیستند. داونز که به طرز ماهرانه ‌ای آینه‌ ها و آثار هنری را برای ستاره‌ ها و فروشگاه ‌های طراحی از هایدی کلوم و جینیفر گودوین گرفته تا گریس هوم فرنیشینگ، آویزان کرده است، توضیح می ‌دهد: «بعضی ‌ها برای لاغر تر بودن طراحی شده‌ اند. "برای این قطعات، در پشت قید شده است، و اگر آن را آویزان کنید و شکسته شود، مسئولیت سازنده آن را پوشش نمی دهد."

سیم کابلی که روی یک قلاب یا میخ آویزان شده باشد، وقتی صحبت از آویزان کردن ایمن آینه به میان می ‌آید، مورد بحث نیست. در عوض، داونز توضیح می دهد که هر "قلاب D" در پشت آینه به قلاب خود در دیوار نیاز دارد.

 

نحوه آویزان کردن آینه...

در ورودی: سرسرا اولین برداشتی است که مهمانان از زیبایی شما دارند. قرار دادن یک آینه مستقیماً بالای میز کنسول در یک لحظه حس خوشامدگویی به فضای شما می بخشد. به علاوه، این فرصت عالی برای یک نگاه نهایی قبل از خروج از در است.

بالای مانتل : آن را حداقل 4 تا 5 اینچ بالاتر از بالای شومینه قرار دهید. داونز خاطرنشان می کند: "اما بسته به ضخامت قاب، ممکن است بخواهید بالاتر بروید تا سایه تیره ای روی دکوراسیون خود نداشته باشید."

در حمام : در حالی که بسیاری از سینک ‌های حمام دارای آینه‌ های بدون قاب هستند که روی دیوار با چسب نصب می‌شوند، داونز توصیه می ‌کند که یک فرد حرفه ‌ای را برای اضافه کردن یک قاب در اطراف آن آینه برای جذابیت بصری بیشتر، بیاورید.

بر روی سطوح دشوار : "حتما مته های مخصوصی را که منحصراً برای کاشی، شیشه یا بتن ساخته شده اند بردارید." Downs توصیه می کند. سپس آویزان را با سخت افزار مناسب از سر بگیرید، انگار که روی دیوار خشک آویزان شده اید.

روی در : یک آینه تمام قد انتخاب کنید و آن را طوری قرار دهید که تا حد امکان از درب را اشغال کند. گیره های آینه ای راه آسانی برای اجرای این کار هستند، اما داونز توصیه می کند تأیید کنید که یک درب هسته محکم برای کار با آن دارید تا سخت افزار به درستی به آن بچسبد.

 
 

جایی که آینه را آویزان کنیم

به توصیه Going، در یک اتاق نشیمن با نوردهی جنوبی، می خواهید از نور دنج بعد از ظهر نهایت استفاده را ببرید، بنابراین آینه را روی دیوار روبروی پنجره قرار دهید. اگر اتاق خواب یا جایی است که می خواهید از نور صبحگاهی استفاده کنید، پنجره مجاور را امتحان کنید.

اتاق غذاخوری یکی از محبوب ترین فضا ها برای آینه های نمایشی است ، به خصوص اگر یک لوستر زیبا برای انعکاس وجود داشته باشد. اما، حواستان باشد گوینگ می‌ گوید: «اگر یک لوستر با لامپ باز است، انعکاس آن می ‌تواند خیره کننده باشد. در عوض، از یک آینه قدیمی استفاده کنید تا آن را پخش کند.

هم Going و هم Downs موافق هستند که راهروی ورودی یکی از بهترین مکان‌ ها در خانه برای آینه است. او می ‌گوید: «نه تنها لهجه زیبایی است، بلکه ابزاری برای بزرگ ‌تر و روشن ‌تر نشان دادن فضا است.