آلبوم آرمی کاغذ دیواری طرح تخته سیاه شرکت بنتلی
آلبوم آرمی کاغذ دیواری طرح تخته سیاه شرکت بنتلی
 
آلبوم آرمی کاغذ دیواری طرح تخته سیاه شرکت بنتلی
  


 
شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .
 
از جمله محصولات با کیفیت این شرکت ، می توان به مواردی همچون : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری ونکلیف ، 
۲ / آلبوم کاغذ دیواری سنتوس ، 
۳ / آلبوم کاغذ دیواری ولنتینو ،
۴ / آلبوم کاغذ دیواری پتک ، 
۵ / آلبوم کاغذ دیواری مرلوت ، 
۶ / آلبوم کاغذ دیواری مون لایت ، 
۷ / آلبوم کاغذ دیواری سلین ، 
۸ / آلبوم کاغذ دیواری آمارون ، 
و .... ، 
اشاره کرد .
 
شرکت های وارد کننده همچون شرکت موفق بنتلی ، پس از سپری شدن حدود ۲ الی ۳ سال از واردات یک آلبوم کاغذ دیواری ، به علت آن که آلبوم هایی جدید با طرح هایی بروز وارد بازار می شوند ، آلبوم های کاغذ دیواری قدیمی خود را دیگر شارژ نمی کنند ، و تمام کد هایی را که باقی مانده را حراج ، و آن آلبوم را از رده خارج می کنند تا آلبومی جدید وارد و عرضه نمایند . 
 
البته ، این یکی از علل حراج آلبوم های کاغذ دیواری می باشد . در واقع به سبب آن که بازار دکوراسیون ایران ، به شدت به دلار وابسته می باشد و قیمت دلار نیز ثبات ندارد و به طور دائم در حال نوسان است ، این امکان وجود دارد که شرکتی آلبوم خود را زمانی وارد کند که قیمت دلار ، بسیار بالاست و در هنگام‌ فروش با کاهش بسیار زیاد قیمت دلار مواجه گردد ، به طوری که چاره ای جز حراج آلبوم برای او باقی نماند .
 
 باید افزود که : شرکت های وارد کننده با مشکلات بسیار دیگری نیز مواجه هستند ، مشکلاتی مانند : تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری به سبب کالای لوکس محسوب شدن آنان ، مالیات های سنگین ، عدم حمایت دولت از شرکت ها ، تعرفه های بسیار زیاد گمرک ، و ... .
 
با وجود این مشکلات ، شرکت های وارد کننده همواره باید سعی خود را کنند تا محصولات آنان به عدم نخورد ، چرا که رمز موفقیت در بازار دکوراسیون داخلی ، عدم نخوردن کالا ها می باشد . در واقع وقتی آلبومی مملو از کد های عدم شود ، دیگر‌ فروشگاه ها آن آلبوم را به مشتریان خود ارائه نخواهند داد ، به این خاطر که ممکن است مشتری کدی را بپسندد و آن کد موجود نباشد و این قضیه ، از حوصله مشتری و فروشگاه ها خارج است .
 
 در صفحات ۳۷ الی ۴۰ آلبوم آرمی شرکت بنتلی ، طرح تخته سیاه می باشد . که طرح تخته سیاه دارد و امکان نوشتن با گچ را ، فراهم می نماید . فقط باید توجه داشت که ، باید به آرامی از گچ استفاده نمود تا به بافت این کاغذ دیواری ، آسیبی نرسد . در نهایت نیز می توان با استفاده از تخته پاک کن اسفنجی نمدار و یا حتی دستمال نمدار ، به راحتی پاک نمود . 
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت بنتلی ، با رصد دقیق و موشکافانه بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های وارد کننده ، فروشگاه ها ، و شرکت های پخش ، حمایت می کند . این وبسایت به هر‌ فروشگاه دکوراسیون ، صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان ارتباط برقرار کنند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت بنتلی را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .