آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
  



شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .
 
از جمله محصولات این شرکت موفق ، می توان به مواردی همچون : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری مد ۱ ، 
۲ / آلبوم کاغذ دیواری ‌مد ۲ ،
۳ / آلبوم کاغذ دیواری نیو آس ،
و .... ،
اشاره کرد .
 
شرکت معروف و موفق مدا نیز ، همچون دیگر شرکت های وارد کننده ، پس از گذشت چیزی حدود ۲ الی ۳ سال از واردات یک آلبوم ، به سبب آن که آلبوم های کاغذ دیواری جدیدی وارد بازار می شود و دیگر مشتریان به آلبوم های قدیمی توجهی نمی کنند ، کد های آلبوم های کاغذ دیواری قدیمی خود را دیگر شارژ نمی کند  ، و آن ها را حراج و سپس آنان را به صورت کامل از رده خارج می نماید و ، آلبومی با طرح های بروز و جدید وارد و در بازار ، عرضه می کند ‌.
 
البته حراج آلبوم های کاغذ دیواری ، علل مختلفی دارد . به عنوان مثال : به علت آن که بازار دکوراسیون داخلی ایران به دلار وابستگی بسیار زیادی دارد ، و قیمت دلار هم به طور دائم در حال نوسان می باشد و ثبات ندارد ، از این رو ممکن است یک شرکت وارد کننده ، آلبومی را زمانی تهیه کند که قیمت دلار به شت بالاست و درست در زمان فروش ، با کاهش زیاد قیمت دلار ، مواجه گردد و چاره ای به جز حراج آلبوم برای او ، باقی نماند .
 
نکته بسیار مهمی که باید به آن اشاره کرد ، این امر است که : مسئله دلار ، تنها یکی از مشکلات شرکت های وارد کننده می باشد ، و این شرکت ها با مشکلات بسیار دیگری مانند : تعرفه های سنگین گمرک ، مالیات های بسیار زیاد ، عدم حمایت دولت از شرکت ها ، تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری به سبب کالای لوکس محسوب شدن آنان ، و ... نیز مواجه هستند .
 
با وجود تمامی این مشکلات ، شرکت های وارد کننده باید همواره بر این اصل واقف باشند و آن را رعایت نمایند که ، محصولات شان نباید به عدم بخورد . چرا که رمز موفقیت در این بازار ، این است که همواره محصولات خود را باید ، با پشتوانه عالی تامین نمایند . در واقع ، وقتی محصولی مملو از کد های عدم می شود ، فروشگاه ها آن محصول را دیگر به مشتریان شان ارائه نمی دهند ، به این علت که ممکن است مشتری کدی را بپسندد و آن کد موجود نباشد ، و این موضوع از حوصله مشتری و فروشگاه ها ، خارج است .
 
 شرکت معتبر و موفق مدا ، دارای آلبوم کاغذ دیواری دیگری ، به نام آلبوم کاغذ دیواری SEE  می باشد . آلبومی خاص و بی نظیر ، با طرح های بروز ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت مدا ، با رصد موشکافانه و دقیق بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های پخش ، فروشگاه ها ، و شرکت های وارد کننده ، حمایت می کند .  این وبسایت به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند ، و راحت تر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند .
 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت مدا را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .