چگونه هر فضا را به دفتر خانه عالی تبدیل کنیم ؟
چگونه هر فضا را به دفتر خانه عالی تبدیل کنیم ؟
چگونه هر فضا را به دفتر خانه عالی تبدیل کنیم ؟

 

( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی ) 
 

به دنبال شیک و مقرون به صرفه باشید

 
یک چیدمان ایده ‌آل گرما و سبکی دارد که ، با بقیه مکان‌ های شما برابری می ‌کند . ( به عبارت دیگر ، شما در واقع مشتاقانه منتظر خواهید بود که با قهوه خود ، تسویه حساب کنید . ) اما نیازی به خرج کردن کلان ندارید . این میز IKEA را با روکش خاکستری ملایم و تزئینات قالبی در نظر بگیرید . این با مبلمان اداری استاندارد فاصله زیادی دارد ، اما با شش کشو کم عمق و دو کشو عمیق برای فایل ها کار را انجام می دهد . نکات حواس ‌آمیز تر: قاب‌ های خاکستری که میز را تکرار می ‌کنند و دیوار گالری را متحد می ‌کنند. گیاهان ؛ یک چاپگر کوچک و براق که برای یک جعبه لاکی عبور می کند. یک چراغ رومیزی خوب به جای نورافکن روشن . و یک صندلی روکش دار که قابل تنظیم است ، بنابراین می توانید زانوهای خود را در حالت 90 درجه راحت نگه دارید ، و در حالی که روز را تسخیر می کنید از پشت خود ، محافظت کنید .
 

یک راه حل شیک فضای کوچک را امتحان کنید

 
کارآفرینان جزیره آشپزخانه و فعالان میز ناهار خوری ، دستیار جدید خود را ملاقات کنید : یک سینی چرمی زیبا با دسته هایی که می تواند همه چیز را تحمل کند . لزوماً از پرداخت صورت ‌حساب یا حفاری صندوق ورودی ‌تان کم نمی‌ کند ، اما بیرون آوردن چیزهایی که نیاز دارید را آسان می ‌کند ( و می ‌توان آن‌ ها را به سرعت در یک قفسه یا در بوفه ذخیره کرد ) . جنبه های بالا کسب و کار شما را محدود می کند . کیسه های براق قلم ها ، رسید ها و سایر موارد زودگذر را پنهان می کند . هر جا که این سیستم را به کار می ‌گیرید ( شامل دفاتر بالای عثمانی ) ، برای ایجاد هماهنگی و آرامش ، پالت را ثابت نگه دارید . و برای اینکه نمایش خود را در جاده ها نشان دهید ، لوازم ضروری را در یک زیپ بند نابغه ژاپنی با جیب هایی که بهره وری را تضمین می کند ، قرار دهید .
 
 

یک کمد یا گوشه آشپزخانه را به یک ایستگاه فرماندهی تبدیل کنید

 
برای داشتن فضایی گسترده ، به جای یک گروه کوچک ، یک عکس بزرگ آویزان کردیم . یک سطح کار شفاف ذهنی روشن ایجاد می ‌کند ، بنابراین ما به فکر ذخیره‌ سازی هوشمند هستیم : این میز باریک ، ساخته شده از بلوط سفید جامد ، دارای یک تکه کوچک ( درست مانند دوران دبیرستان ) برای نگه ‌داشتن لپ‌ تاپ و لوازم شماست ، در حالی که لوازم جانبی همسان آن را بر می ‌دارند : یک میله چاقوی مغناطیسی برای محکم کردن گیره های فلزی و نوت بوک های مارپیچ کار می کند و جعبه جواهرات لوازم التحریر را پنهان می کند . یک لامپ آویز بدون ردپا به اندازه دو و نیم فوت روی دسکتاپ آویزان است ، تا به خوبی آن را روشن کند ، و سیم‌ های سرپوشیده که به سبک مدار روی تخته مدار دیواری محکم شده‌ اند ، بدون گره خوردن زیر پا به پریز دور می‌ ‌رسند .