شرکت طنین دکور و دو آلبوم KAPPA و GAMMA
شرکت طنین دکور و دو آلبوم KAPPA و GAMMA
شرکت طنین دکور و دو آلبوم KAPPA و GAMMA
  

 

شرکت معروف طنین دکور ، یکی از معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و منحصر به فرد وارد ، و در بازار عرضه می نماید .
 
از جمله آلبوم های کاغذ دیواری شرکت طنین ، می توان به مواردی همچون : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری لاندا ، 
۲ / آلبوم کاغذ دیواری تتا ، 
۳ / آلبوم کاغذ دیواری سیگما ،
۴ / آلبوم کاغذ دیواری آلفا ، 
۵ / آلبوم کاغذ دیواری امگا ، 
و .... ،
اشاره کرد .
 
در واقع شرکت های وارد کننده ، همچون شرکت طنین دکور ، بعد از آن که چیزی حدود دو الی سه سال ، از واردات و عرضه یک محصول در بازار سپری شد ، به علت آن که آلبوم های کاغذ دیواری جدیدی با طرح های بروز ، وارد بازار می شوند ، دیگر آلبوم های قدیمی خود را شارژ نمی کنند ، و کد های باقی مانده از آلبوم کاغذ دیواری را حراج می نمایند ، و به طور کامل آن آلبوم را از رده خارج می کنند . تا آلبومی بروز و جدید وارد بازار کنند .
 
البته از این مسئله نیز نباید غافل شد که ، به سبب آن که بازار دکوراسیون ایران به شدت به دلار وابسته می باشد ، و قیمت دلار هم ثبات ندارد و به طور دائم در نوسان است ، این امکان وجود دارد که یک شرکت وارد کننده ، آلبومی را زمانی وارد کند که قیمت دلار به شدت بالاست ، و در زمان فروش ، با کاهش بسیار زیاد قیمت دلار مواجه گردد ، به صورتی که چاره ای جز حراج آلبوم برای او باقی نمانده باشد .
 
مسئله نوسان و وابستگی بازار ایران به دلار ، تنها یکی از مسائل و مشکلاتی است که شرکت های وارد کننده با آن رو به رو هستند ، و می‌ توان گفت که این شرکت ها با مشکلات بسیار دیگری ، همچون : عدم تعلق ارز گرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری به علت کالای لوکس محسوب شدن آنان ، مالیات های سنگین ، عدم حمایت دولت از شرکت ها ، تعرفه های زیاد گمرک ، و ... نیز مواجه هستند . 
 
با وجود تمامی این مشکلات ، شرکت های وارد کننده باید تمام سعی و تلاش خود را کنند ، که محصولات شان را با پشتوانه عالی تامین نمایند و از عدم خوردن آنان ، جلوگیری کنند . چرا که وقتی آلبومی مملو از کد های عدم می شود ، در این صورت دیگر فروشگاه ها ، آن آلبوم را به مشتریان خود ارائه نمی دهند ، به این خاطر که ممکن است مشتری کدی را بپسندد و آن کد موجود نباشد ، و این قضیه از حوصله مشتری و فروشگاه ها ، خارج است .
 
 شرکت معتبر طنین دکور ، دارای دو آلبوم کاغذ دیواری دیگری به نام های : آلبوم کاغذ دیواری گاما ، و آلبوم کاغذ دیواری کاپا ، نیز می باشد . دو آلبوم با کیفیت و درجه یک ، با طرح های خاص و بروز ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت طنین دکور ، با رصد دقیق و بسیار موشکافانه بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های پخش ، فروشگاه ها ، و شرکت های وارد کننده ، حمایت می کند . این وبسایت به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان ، ارتباط برقرار کنند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت طنین دکور را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .