کاغذ دیواری Lino از شرکت نیکان تجارت
کاغذ دیواری Lino از شرکت نیکان تجارت
 
کاغذ دیواری Lino از شرکت نیکان تجارت
  

 

شرکت موفق و فعال نیکان تجارت ، شرکتی بسیار دقیق در ده سال اخیر می باشد ، که در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند ، و همواره محصولاتی بی نظیر و خاص وارد و در بازار ، عرضه می نماید . 
 
این شرکت معتبر با آلبوم کاغذ دیواری ونینی ( آلبومی مخملی ) مشهور شد ، از دیگر محصولات شرکت نیکان تجارت ، می توان به مواردی همچون : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری MIX ،
۲ / آلبوم کاغذ دیواری BARTON ،
۳ / آلبوم کاغذ دیواری FIBO ، 
و .... ،
اشاره کرد .
 
شرکت نیکان تجارت نیز همچون دیگر شرکت های وارد کننده ، پس از گذشت چیزی حدود دو الی سه سال از واردات یک آلبوم ، به سبب آن که آلبوم های جدیدی وارد بازار می شود ، آلبوم های قدیمی خود را دیگر شارژ نمی کنند و تمام کد های باقی‌ مانده را ، حراج و سپس آن را به طور کامل از رده خارج می نمایند ، تا محصولی جدید و بروز وارد کنند . چرا که دیگر مشتریان به آلبوم های قدیمی توجهی نمی کنند ، و اکثرا تمایل به تهیه جدید ترین و بروز ترین طرح ها دارند .
 
البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که ، بازار دکوراسیون داخلی ایران ، به شدت به دلار وابسته می باشد و از طرفی قیمت دلار نیز ، دارای نوسان زیادی است ، به صورتی که ممکن است یک شرکت وارد کننده محصولی را زمانی وارد کند که قیمت دلار به شدت بالاست ، و درست در هنگام فروش ، با کاهش بسیار زیاد قیمت دلار مواجه گردد ، به صورتی که چاره ای جز حراج آن آلبوم برای او باقی نماند .
 
مشکل نوسان و وابستگی بازار ایران به دلار ، تنها یکی از مشکلات شرکت های وارد کننده می باشد ، و این شرکت ها با مشکلات بسیار دیگری همچون : تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری به سبب کالای لوکس محسوب شدن آنان ، مالیات های بسیار سنگین ، عدم حمایت دولت از شرکت ها ، تعرفه های زیاد گمرک ، و .... نیز مواجه هستند .
 
با تمامی این اوصاف ، شرکت های وارد کننده باید همواره محصولاتشان را با پشتوانه عالی تامین نمایند ، و از عدم خوردن محصولات خود جلوگیری کنند ، چرا که وقتی کالایی پر از کد های عدم می شود ، دیگر فروشگاه ها آن کالا را به مشتریان خود ارائه نمی دهند ، به این خاطر که ممکن است مشتری کدی را بپسندد و آن کد موجود نباشد ، که حقیقتا این موضوع از حوصله مشتری و فروشگاه ها خارج است .
 
شرکت نیکان تجارت ، این اصل را تقریبا به خوبی رعایت می کند ، و هنگامی که محصول او رو به اتمام است ، مجددا آن محصول را شارژ می کند .
 
 شرکت معتبر و موفق نیکان تجارت ، دارای آلبوم کاغذ دیواری زیبای دیگری نیز ، به نام : آلبوم کاغذ دیواری Lino می باشد  . آلبومی منحصر به فرد و با کیفیت ، با طرح های بروز ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت موفق نیکان تجارت ، با رصد دقیق بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های وارد کننده ، فروشگاه ها ، و شرکت های پخش حمایت می کند . این وبسایت ، به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان خود ، ارتباط برقرار کنند . 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت نیکان تجارت را ارائه می دهند ‌؟ کلیک کنید .