نحوه استفاده از QR Code در سری جدید آلبوم های فی یستا
نحوه استفاده از QR Code در سری جدید آلبوم های فی یستا
نحوه استفاده از QR Code در سری جدید آلبوم های فی یستا 
 

 
شرکت معروف آکام ، که یکی از معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد و همواره محصولاتی بی نظیر و خاص وارد و در بازار عرضه می کند ، به تازگی در راستای توسعه خدمات و علی الخصوص به جهت کمک به انتخاب مشتریان ، بر روی پوستر های کاغذ دیواری در سری جدید آلبوم فی یستا ، QR Code چاپ نموده است .
 
مسئله ای که در این خصوص وجود دارد ، نحوه استفاده از QR Code می باشد . در واقع برای استفاده نمودن از QR Code ، نیاز است که مشتریان و یا همکاران ، بارکد ها را به وسیله گوشی همراه خود اسکن نمایند . با اسکن QR Code هر طرح کاغذ دیواری ، مشتریان و همکاران عزیز می توانند نمونه اجرا شده آن طرح را ، به صورت سه بعدی در فضای داخل منزل ، مشاهده نمایند . که این امر باعث انتخاب بهتر و دقیق تر آنان خواهد شد .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت آکام ، با رصد بسیار دقیق و موشکافانه بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های پخش ،  شرکت های وارد کننده ، و فروشگاه ها حمایت می کند . این وبسایت به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان خود ارتباط برقرار نمایند . 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت آکام را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .