5 پارچه و متریال برای ارتقای سبک خانه شما
5 پارچه و متریال برای ارتقای سبک خانه شما
5 پارچه و متریال برای ارتقای سبک خانه شما

 

 
( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی ) 
 
این همه در جزئیات است. وقتی صحبت از ایجاد تأثیر بزرگ می شود، کوچکترین ویژگی ها می توانند بیشترین جذابیت را داشته باشند. به همین دلیل است که 2023 INFINITI QX60 Crossover SUV با موادی ساخته شده است که هر دو عملکرد را اضافه می کند. و هم سبکی را اضافه می کند. به طور مشابه، سرمایه‌ گذاری روی پارچه ‌ها و بافت ‌های مجلل می ‌تواند زمان بسیار کمی در خانه را تا حد امکان لذت بخش کند. همانطور که به داخل راهرو می روید و از QX60 خود خارج می شوید، باید هیجان زده شوید که وارد فضایی شوید که به اندازه خودرو شیک و مجلل است. به خواندن پنج ماده برای گنجاندن در طراحی خود در سال جاری ادامه دهید - که به دلیل راحتی، بی دردسر و دوام آنها محبوب هستند.
 

چرم

چرم به هر فضایی، از اتاق نشیمن گرفته تا ماشین شما، گرما و راحتی می بخشد. در واقع، INFINITI یک مطالعه دو ساله را در سراسر جهان آغاز کرد تا دلپذیر ترین حس مادی را برای لمس انسان تعیین کند. سپس، آن‌ ها سطوح و بافت ‌ها، از جمله موادی که با چرم لمسی نرم در دسترس بود، در دو رنگ: گرافیت و قهوه‌ ای زینتی به QX60 2023 آوردند. این یک پارچه بادوام است که با زندگی و تجمل در ذهن ساخته شده است و آن را به یک حریف شایسته برای سایش روزانه تبدیل می کند. پاداش: مراقبت از آن آسان است. چهارپایه های روکش چرم یا چرم (چرم مصنوعی ساخته شده از وینیل) را در آشپزخانه امتحان کنید تا کانتر ها و وسایل سخت را جبران کنید.
 

خز مصنوعی

چه یک فرش کنار تخت باشد، چه پتویی که روی صندلی راحتی تا شده باشد یا یک بالش روی کاناپه، لمس خز مصنوعی اتاق را دنج تر و دلپذیر تر می کند (مخصوصاً در ماه های سرد). فقط به یاد داشته باشید: وقتی صحبت از این پارچه کرکی می شود کمتر است. طراحان معمولاً پیشنهاد می کنند که خود را به یک یا دو تکه خز مصنوعی در هر اتاق محدود کنید تا مطمئن شوید که این روند بر اتاق شما غلبه نمی کند.
 

مخملی

براق، نرم و سلطنتی، مخملی پیچیدگی را فریاد می ‌زند. به علاوه، فقط احساس لوکسی دارد. مبل ، بالش، صندلی ناهارخوری و پرده تنها برخی از راه هایی هستند که می توانید این پارچه زیبا را در دکوراسیون منزل خود بگنجانید. حتی بهتر: رنگ اغلب روی مخمل غنی تر و شدیدتر به نظر می رسد، بنابراین می توانید با سایه ای پر جنب و جوش (به آبی سلطنتی، سبز زمردی یا خردلی فکر کنید) یک طرح بزرگ تر به نظر می رسد. با INFINITI QX60 2023، خودروی شما می تواند به اندازه خانه شما شخصیتی داشته باشد. این خودرو در 9 رنگ بیرونی شامل Deep Bordeaux و Grand Blue موجود است.
 

فولاد ضد زنگ

با ترکیبی از لهجه های فلزی در سراسر فضای خود جذابیت بصری ایجاد کنید. کنار هم قرار گرفتن چیزی مانند هنر دیواری از جنس استنلس استیل تصفیه شده در بالای کاناپه و یک پرتاب بافتنی درشت می ‌تواند ابعاد و فضای اتاق را روشن کند. فلزات را در قالب چرخ دستی‌ های بار، شیکر و لوازم جانبی کوکتل، سخت ‌افزار نیکل برس خورده و ظروف مسی جستجو کنید.
 
 

 سنگ مرمر

سنگ مرمر شیک و ظریف است، ناگفته نماند که فوق العاده بادوام و مقاوم در برابر حرارت بالا است. و در حالی که استحکام آن باعث می شود که سنگ طبیعی برای کانترها ایده آل باشد، می توانید از آن فراتر از آشپزخانه نیز استفاده خوبی داشته باشید. یک میز قهوه مرمر محکم، کاسه ها و گلدان های مرمری، یا حتی یک شومینه مرمری را در نظر بگیرید. هر تخته ای متفاوت است، و باعث ایجاد یک لمس شخصی می شود که واقعا در نوع خود بی نظیر است.