آلبوم P19 کالای جذاب شرکت مدرن در سرمای زمستان
آلبوم P19 کالای جذاب شرکت مدرن در سرمای زمستان
آلبوم P19 کالای جذاب شرکت مدرن در سرمای زمستان
 


 
شرکت معتبر مدرن ، یکی از موفق ترین و معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولی درجه یک و با کیفیت ، وارد و در بازار عرضه می نماید .
 
از جمله محصولات این شرکت ، می توان به مواردی همچون : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری L.S.D ،
۲ / آلبوم کاغذ دیواری HEROINE ،
۳ / آلبوم کاغذ دیواری ROZHIN ، 
اشاره کرد .
 
یکی از مهم ترین مسائلی که می توان در خصوص شرکت های وارد کننده ، اشاره کرد این موضوع می باشد که : وقتی چیزی حدود ۲ الی ۳ سال از واردات یک آلبوم کاغذ دیواری سپری می شود ، به علت آن که آلبوم های جدیدی وارد بازار می شوند ، مشتریان دیگر توجه کم تری به آلبوم های قدیمی می کنند ، و اکثرا تمایل دارند جدید ترین و بروز ترین طرح ها را تهیه نمایند ، و به همین علت ، شرکت ها آلبوم های قدیمی خود را دیگر شارژ نمی کنند ، و کد های باقی مانده از آن آلبوم را حراج ، و سپس به طور کامل آن را از رده خارج می نمایند و آلبومی جدید با طرح هایی بروز وارد می کنند .
 
اما این مسئله تنها علت حراج آلبوم های کاغذ دیواری نیست ، در واقع از آن جایی که بازار ایران وابستگی بسیار زیادی به دلار دارد ، و از طرفی نیز به علت آن که قیمت دلار دارای نوسان زیادی می باشد ، این امکان وجود دارد که یک شرکت آلبومی را هنگامی تهیه کند که قیمت دلار بالاست و در زمان فروش ، با کاهش قیمت دلار مواجه گردد به صورتی که هیچ چاره ای جز حراج آلبوم ‌برای او باقی نماند .
 
مشکلات شرکت های وارد کننده ، تنها به دلار ختم نمی شود ، و این شرکت ها با مشکلات بسیار دیگری مانند : عدم حمایت دولت از شرکت ها ، تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری به علت کالای لوکس محسوب شدن آنان ، مالیات های سنگین ، تعرفه های بسیار زیاد گمرک ، و .... ، نیز مواجه هستند .
 
ولی با تمام این اوصاف ، رقابت بسیار زیادی در بازار دکوراسیون داخلی ایران ، برقرار است و برای آن که شرکت ها بتوانند در این رقابت ها باقی بمانند ، نیاز است که همواره محصولات خود را با پشتوانه عالی تامین نمایند و از عدم خوردن محصول خود ، جلوگیری کنند . 
 
چرا که وقتی محصولی از کد های عدم مملو می شود ، دیگر فروشگاه ها آن محصول را به مشتریان ارائه نمی دهند ، به این علت که ممکن است مشتری کدی را بپسندد و آن کد موجود نباشد ، و این قضیه از حوصله مشتری و فروشگاه ها ، خارج است .
 
اینک شرکت معروف و موفق مدرن ، از آلبوم کاغذ دیواری جدید خود ، به نام : آلبوم کاغذ دیواری P19 رونمایی کرده است . آلبومی خاص و زیبا ، با طرح های بروز و منحصر به فرد ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت معتبر مدرن ، با رصد موشکافانه و بسیار دقیق بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های پخش ، فروشگاه ها ، و شرکت های وارد کننده ، حمایت می کند ‌. این وبسایت به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان ، ارتباط برقرار کنند . 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت مدرن را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .