کاغذ دیواری لیون ، کالای شرکت ویستا
کاغذ دیواری لیون ، کالای شرکت ویستا
 
کاغذ دیواری لیون ، کالای شرکت ویستا
  



شرکت موفق ویستا ، از جمله معتبر ترین و معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد . این شرکت از خانواده شرکت فدک محسوب می گردد و به عبارتی می توان گفت که : شرکت ویستا ، از تجربیات شرکت فدک ، که شرکتی قدیمی و فعال است ، در این زمینه بسیار استفاده می کند .
 
انبار و دفتر مرکزی شرکت موفق ویستا ، واقع در اتوبان دماوند ، خیابان اتحاد می باشد . 
 
از جمله محصولات با کیفیت شرکت موفق ویستا ، عبارت است از : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری ریور ساید ،
۲ / آلبوم کاغذ دیواری نیوزلند ،
۳ / آلبوم کاعذ دیواری پرلی ،
۴ / آلبوم کاغذ دیواری لیسبون .
 
در خصوص شرکت های وارد کننده ، باید افزود که : از آن جایی که بعد از سپری شدن چیزی حدود ۲ الی ۳ سال از واردات یک آلبوم ، آلبوم های جدیدی وارد بازار می شود و مشتریان به آلبوم های قدیمی توجه کم تری می کنند ، به همین خاطر شرکت ها دیگر آلبوم های قدیمی شان را شارژ نمی کنند ، و هر کدی که از آن ها باقی مانده باشد را حراج ، و سپس آن را از رده به طور کامل خارج می نمایند . تا آلبومی جدید با طرح هایی بروز وارد کنند .
 
 
البته حراج آلبوم های کاغذ دیواری ، علل دیگری نیز دارد . در واقع به سبب آن که بازار دکوراسیون ایران به شدت به دلار وابسته می باشد ، و از طرفی قیمت دلار هم به طور دائم در حال نوسان است ، این امکان وجود دارد که شرکتی آلبومی را هنگامی وارد کند که قیمت دلار بالاست و در هنگام‌ فروش با کاهش بسیار زیاد قیمت دلار مواجه گردد . به صورتی که ضرر بسیار زیادی را متحمل شود و جز حراج آلبوم ، چاره ای برای او باقی نماند .
 
البته این موارد تنها جزئی از مشکلات شرکت های وارد کننده می باشد ، و آن ها با مشکلات بسیار دیگری مانند : عدم حمایت دولت ، تعرفه های زیاد گمرک ، تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری به سبب کالای لوکس محسوب شدن آنان ، مالیات های سنگین ، و .... نیز مواجه هستند ، ولی با وجود تمامی این مشکلات ، باید همواره سعی خود را کنند که محصولاتشان را با پشتوانه عالی تامین نمایند ، و به عبارتی از عدم خوردن محصولاتشان ، جلوگیری کنند . چرا که رقابت بسیار زیادی میان شرکت های وارد کننده برقرار است ، و برای آن که شرکتی در این رقابت ها باقی بماند و همچنان فعالیت کند ، نیاز است که از عدم خوردن کالا هایش جلوگیری نماید .
 
در واقع وقتی کالایی مملو از کد های عدم می شود ، دیگر فروشگاه ها آن کالا را به مشتریان خود ارائه نمی دهند به این علت که ممکن است مشتری کدی را بپسندد و آن کد موجود نباشد و این قضیه از حوصله مشتری و فروشگاه ها خارج است .
 
یکی دیگر از محصولات پر طرفدار شرکت معتبر ویستا ، آلبوم کاغذ دیوار لیون ، می باشد . آلبومی خاص و بی نظیر با طرح های بروز و جدید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت ویستا ، با رصد دقیق و بسیار موشکافانه بازار دکوراسیون داخلی ، از شرکت های پخش ، فروشگاه ها ، و شرکت های وارد کننده ، حمایت می کند . این وبسایت به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان ، ارتباط برقرار کنند .
 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت ویستا را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .