اینها چند روش هوشمندانه برای صرفه جویی در دکوراسیون امسال هستند
اینها چند روش هوشمندانه برای صرفه جویی در دکوراسیون امسال هستند
 

اینها چند روش هوشمندانه برای صرفه جویی در دکوراسیون امسال هستند

 

( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی ) 
 

راه‌ های بسیار مقرون‌ به‌ صرفه ( و حتی رایگان ! ) زیادی برای زیباسازی خانه ‌تان وجود دارد ، بنابراین به راحتی می ‌توانید این سال را به بهترین سال دکوراسیون خود تبدیل کنید . در اینجا چند راه برای تحقق آن وجود دارد :
 

 آثار هنری را در خانه قاب کنید :

 
طراح جودی مورتون از طراحی 2 تا 5 یادداشت می ‌کند که خرید چاپ ‌های هنری آماده برای آویز کردن می‌ تواند افزایش یابد ، اما می‌ توانید با قاب‌ بندی تصاویری از یک کتاب استفاده‌ شده، یک دیوار گالری سفارشی طراحی کنید. او می ‌افزاید : « قاب ‌های عکس از IKEA هزینه را کاهش می‌ دهند. طراح Callie Rippolone از طرفداران کادر بندی صفحات مجلات، پوسترها و موارد دیگر است و برای به اشتراک گذاشتن یک هک کادر بندی خاص خود را دارد: «فریب‌ بندی سفارشی و قاب ‌بندی می‌ تواند به سرعت اضافه شود، بنابراین در نظر داشته باشید که یک قطعه هنری را با مقوا قیچی کنید و از تخته سه لا استفاده کنید. قاب را ایجاد کنید،" او به اشتراک می گذارد. "سپس می توانید برای جزئیات بیشتر در قاب حک کنید و یک لایه رنگ یا لکه اضافه کنید." اگر آن DIY کمی بیش از حد جاه طلبانه به نظر می رسد، در عوض از فروشگاه های دلاری، جعبه های بزرگ و فروشگاه های صنایع دستی قاب های ارزان قیمت و آماده خریداری کنید.
 
 

والد گیاه شوید (دوباره) :

 
چیزی به نام داشتن گیاهان بیش از حد وجود ندارد ، به خصوص اگر به دنبال این هستید که با قیمت ارزان به خانه خود رنگ و جذابیت بدهید . شری سوبر، طراح خانه داخلی ، می‌ گوید : «سبزی راهی عالی برای وارد کردن فضای باز و افزودن به دکوراسیون است » . "گیاهان تازه راهی ارزان برای زنده کردن دکوراسیون شما هستند. برای گزینه ها از گلخانه محلی خود دیدن کنید. اگر مبتدی هستید، آنها می توانند به شما در مورد گیاهان کم تعمیر و نگهداری آموزش دهند.
 

 گلدان های خود را بسازید :

 
چه کسی گفته است که باید گلدان های نو بخرید؟ کاسترو می‌ گوید: «من نوشیدنی ‌هایی را که در شیشه‌ ها و گلدان‌ های زیبا قرار می ‌گیرند، بازیافت می ‌کنم، برچسب‌ ها را به خوبی جدا می کنم و کاملاً می‌ شویم. من یک کابینت پر از گلدان‌ های گل را در گاراژ نگه می ‌دارم و هر زمان که میزبان شام یا گردهمایی هستم، انواع گلدان ‌های جوانه را بیرون می‌ آورم، آب اضافه می ‌کنم و گل می ‌ریزم.»
 

 یک میز انتهایی را با پارچه بپوشانید :

 
یک پتو ،روسری یا تکه پارچه بردارید و روی میز انتهایی قرار دهید که روزهای بهتری را دیده است . این لکه ها و خراش ها را استتار می کند در حالی که باعث می شود قطعه کاملاً منحصر به فرد به نظر برسد .
 
 

 بشقاب های مورد علاقه خود را نمایش دهید :

 
آن ظروف چینی را از کابینت آشپزخانه خود بیرون بیاورید و روی دیوارهای خود نمایش دهید . نتیجه بی انتها خواهد بود و به فضای آشپزی شما کمی لذت می بخشد . همچنین می توانید بشقاب های تزئینی را در اتاق غذاخوری ، اتاق خواب یا حتی به عنوان بخشی از چیدمان دیوار گالری آویزان کنید .