کفپوش ZX کالای درجه یک شرکت آرکا
کفپوش ZX  کالای درجه یک شرکت آرکا
کفپوش ZX  کالای درجه یک شرکت آرکا   


 
شرکت موفق و معتبر آرکا ، یکی از‌ معروف ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت و کفپوش در ایران می باشد ، که همواره محصولی بی نظیر و خاص وارد ، و در بازار عرضه می کند . 
 
این شرکت موفق ، دارای کفپوشی زیبا و بسیار با کیفیت  ، به نام : کفپوش ZX  می باشد . از جمله مشخصات این کفپوش منحصر به فرد ، عبارت است از : 
۱ / متراژ هر بسته 3.34m ،
۲ / ابعاد : 152*914
۳ / تعداد در هر بسته : 24 عدد ،
۴ / ضخامت : 2mm .
 
نکته بسیار مهمی که می توان در مورد شرکت های تولید کننده ذکر کرد ، این امر است که : در گذشته پارکت لمینت و کفپوش از خارج از کشور وارد ایران می شد ، اما از زمانی که واردات پارکت لمینت و کفپوش به کشور ممنوع شد ، شرکت های وارد کننده دیگری چاره ای به جز تولید پارکت لمینت و کفپوش در ایران نداشتند ، به همین خاطر بسیاری از شرکت های وارد کننده پس از این مسئله ، در زمینه تولید پارکت لمینت و کفپوش ، فعالیت نمودند . 
 
اما ، مسئله ای که همچنان مشکل اصلی و اساسی این شرکت ها می باشد ، بحث وابستگی بازار به دلار و نوسان بسیار زیاد دلار است . در واقع درست است که اینک پارکت لمینت و کفپوش در ایران تولید می شود ، اما هنوز مواد اولیه برای تولید آن ، از خارج از کشور وارد می شود به همین خاطر ، همچنان شرکت های تولید کننده با مشکلات دلار مواجه هستند . و می توان به جرات گفت که : هنوز در بحث تولید پارکت لمینت و کفپوش ، به خودکفایی نرسیده ایم . و همین سبب می شود که به عنوان مثال : شرکت ها زمانی که قیمت دلار بالا است ، مواد اولیه را تهیه کنند و در زمان فروش قیمت دلار به طور عجیبی سقوط کند به صورتی که ، ضرر بسیار زیادی را متحمل شوند .
 
البته مشکل دلار ، فقط یکی از مشکلات این شرکت ها می باشد و شرکت های تولید کننده با مشکلات دیگری مانند : عدم حمایت دولت از شرکت ها ، مالیات های سنگین ، تعرفه های بسیار زیاد گمرک ، و .. نیز مواجه هستند .
 
با وجود تمامی این مشکلات ، شرکت های تولید کننده همواره باید نهایت سعی خود را کنند تا ، محصولاتشان را با پشتوانه عالی تامین نمایند و به عبارتی از عدم خوردن آن ها ، جلوگیری کنند . به این خاطر که اگر محصولی، مملو از کد های عدم گردد ، در چنین وضعیتی دیگر فروشگاه ها آن محصول را به مشتریان شان ارائه نخواهند داد ، به این علت که امکان دارد مشتری کدی را بپسندد که آن کد موجود نباشد ، و این قضیه از حوصله فروشگاه ها و مشتریان خارج است . 
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت موفق آرکا ، با رصد موشکافانه و بسیار دقیق بازار دکوراسیون داخلی ، از شرکت های پخش ، فروشگاه ها ،  شرکت های وارد کننده و شرکت های تولید کننده ، حمایت می کند . این وبسایت ، به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد تا محصولات خود را در آن صفحه ثبت نمایند ، و راحت تر با مشتریان شان ارتباط برقرار کنند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت آرکا را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .