آلبوم کاغذ دیواری متا کالای جدید فابیوفارلی
آلبوم کاغذ دیواری متا کالای جدید فابیوفارلی
آلبوم کاغذ دیواری متا کالای جدید فابیوفارلی
 


 
شرکت معروف فابیو فارلی ، یکی از موفق ترین شرکت های وارد ‌کننده آلبوم های کاغذ دیواری است ، که همواره محصولی خاص و با کیفیت وارد ، و در بازار عرضه می نماید .
 
از محصولات این شرکت موفق ، می توان به مواردی مانند : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری وایرال ، 
۲ / آلبوم کاغذ دیواری فاکس ، 
۳ / پارکت لمینت جنیکس ،
۴ / کفپوش جنیکس ،  
۵ / آلبوم کاغذ دیواری پی وی ، 
و .... ،
اشاره کرد .
 
یکی از مهم ترین مسائلی که در خصوص شرکت های وارد کننده ، باید همواره به آن توجه داشت ، بحث حراج محصولات می باشد . در واقع وقتی حدود دو الی سه سال از واردات آلبومی می گذرد ، به علت آن که آلبوم های کاغذ دیواری جدید تری وارد بازار می شوند ، دیگر مشتریان به آلبوم های قدیمی توجهی نمی کنند ، به همین علت شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری خود را شارژ نمی نمایند ، و هر کدی که از آن آلبوم باقی مانده را حراج و در نهایت آن آلبوم‌ را ، به طور کامل از رده خارج می کنند ، تا آلبومی جدید وارد و عرضه نمایند .
 
البته ، این موضوع یکی از علل حراج آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، به عبارت دیگر ، از آن جایی که بازار ایران وابستگی‌ زیادی به دلار دارد ، و قیمت دلار هم به طور دائم در حال نوسان است ، ممکن است که یک شرکت آلبومی را زمانی وارد کند ، که قیمت دلار بالاست و در هنگام فروش آن آلبوم ، با کاهش شدید قیمت دلار مواجه شود به صورتی که ، ضرر بسیار زیادی را متحمل گردد .
 
وابستگی شدید بازار به دلار ، نوسان قیمت دلار ، تنها مشکلات شرکت های وارد کننده نیستند . بلکه ، این شرکت ها با مشکلات بسیار دیگری مانند : تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری به سبب لوکس محسوب شدن آنان ، تعرفه های بسیار زیاد گمرک ، عدم حمایت دولت از شرکت های وارد کننده ، مالیات های سنگین ، و .... نیز مواجه هستند .
 
با تمام این اوصاف ، شرکت ها باید تمام تلاش خود را کننده که محصول آن ها مملو از کد های عدم نشود ، چرا که رمز موفقیت در بازار دکوراسیون این است که ، همواره محصولات با پشتوانه عالی تامین شوند و از عدم خوردن آنان ، جلوگیری شود . چرا که در صورتی که کالایی مملو از کد های عدم گردد ، دیگر فروشگاه ها آن کالا را به مشتریان شان ارائه نمی دهند ، به این علت که ممکن است مشتری کدی را بپسندد که موجود نباشد و این موضوع ، از حوصله مشتری و مغازه داران خارج است .
 
شرکت موفق و معروف فابیو فارلی ، به معرفی آلبوم کاغذ دیواری زیبا و جدید خود به نام آلبوم کاغذ دیواری متا ، پرداخته است . آلبومی خاص ، بی نظیر ، و با کیفیت ، با طرح های جدید و بروز ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت فابیو فارلی ، با رصد دقیق بازار دکوراسیون ایران ، از شرکت های وارد کننده ، شرکت های پخش  ، و در نهایت فروشگاه ها حمایت می کند . این وبسایت معتبر ، به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی می دهد تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان شان ارتباط برقرار کنند .
 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت فابیو فارلی را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .