بزرگترین پشیمانی بازسازی و نحوه اجتناب از آنها
 بزرگترین پشیمانی بازسازی و نحوه اجتناب از آنها
 بزرگترین پشیمانی بازسازی و نحوه اجتناب از آنها

 
 
( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
 

ما از گروهی از متخصصان خواسته ‌ایم تا متداول ‌ترین پشیمانی ‌های بازسازی را آشکار کنند - و چگونه از آنها دوری کنیم.

 
 
شما نمی‌ خواهید سال ‌ها رویا پردازی در مورد بازسازی خانه خود بگذرانید و به دنبال آن چندین ماه زندگی از طریق بازسازی خانه خود را بگذرانید - فقط برای اینکه از نتایج آن کمتر هیجان زده شوید. خبر خوب این است که شما مجبور نیستید. ما از سه کارشناس بازسازی خواستیم که چند اشتباه رایج در بازسازی را که باید از آنها اجتناب کنید را با شما در میان بگذارند تا بتوانید از نتیجه عالی مطمئن شوید. 
 
1.  دست کم گرفتن هزینه ها

تعمیر کارانی که بودجه مناسبی ندارند به زودی پولشان تمام می شود. هنگامی که این اتفاق می افتد، آنها می توانند با یک ملک ناتمام که مجبور به فروش هستند باقی بمانند. هیچ خریداری حاضر نیست دلار بالایی را برای یک محصول ناتمام بپردازد، بنابراین بازسازی کننده اغلب متحمل ضرر می شود.

به یاد داشته باشید، شما یک ضربه دوم به بودجه خود و پولی که از اشتباهی که قابل پس گرفتن نیست از دست نمی دهید. بودجه بندی و برنامه ریزی صحیح از ابتدا ضروری است.

 
2.  انتخاب ارزان‌ ترین پیمانکاران

این اغلب زمانی اتفاق می‌افتد که بازسازی‌ کننده ‌ها تلاش می ‌کنند هزینه ‌ها را پایین نگه دارند، و زمانی که مجبور به تعمیر اشتباهات یا انجام مجدد کارهای بی ‌کیفیت شوند، می‌ تواند منجر به کاهش هزینه‌ های اضافی شود.

ارزان ترین پیشنهاد معادل بهترین شغل نیست - این چیزی است که نمی توانم به اندازه کافی بر آن تاکید کنم. به جای تمرکز صرفاً بر روی مقرون به صرفه بودن قیمت یک پیمانکار، دقیقاً بررسی کنید که این قیمت چه چیزی را پوشش می دهد - اینجاست که ارزش واقعی یا کمبود ارزش نهفته است.

از حداقل سه پیمانکار قیمت بگیرید و آنها را با جزئیات مقایسه کنید. همچنین دریافت ایده در مورد میزان کاری که هر یک از آنها در حال انجام است، سودمند است تا بتوانید زمان بازگشت احتمالی را بسنجید.

نکته: قبل از تصمیم گیری در مورد پیمانکاران، باید به دنبال شواهدی مبنی بر کیفیت کار، مانند گواهی نامه ها، عکس های پروژه و توصیه های حرفه ای باشید
3.  انتخاب پلان های طبقه ضعیف

عملکرد یک اتاق و چگونگی جریان ترافیک در داخل آن دو مورد از مهمترین جنبه ها هستند زیرا به طور مستقیم بر تجربه شما از استفاده از فضا تأثیر می گذارند. چیدمان اتاق به خوبی می تواند به ارزش خانه شما بیافزاید. با این حال، بسیاری از بازسازی‌ کننده‌ ها عملکرد و جریان ترافیک را هنگام تولید یک پلان نادیده می‌ گیرند و در عوض تمام توجه خود را روی رنگ و پرداخت متمرکز می ‌کنند.

برای جلوگیری از انجام این اشتباه رایج، زمان بیشتری را در مرحله برنامه ریزی صرف کنید. به جزئیاتی مانند محل قرارگیری درها، پنجره ها و پریز های برق فکر کنید. یک پلان طبقه معقول ایجاد کنید که حرکت در فضا را آسان کند و از حداکثر پتانسیل خود استفاده کنید. به عنوان مثال، در یک فضای جمع و جور، ممکن است به دنبال به حداکثر رساندن صندلی و فضای ذخیره سازی داخلی باشید که مانع از جریان ترافیک نشود و حس جادار بودن اتاق را افزایش دهد.
 
4.  نداشتن بودجه تفصیلی

عدم تهیه بودجه دقیق، شما را در برابر افزایش سرمایه یا تمام شدن پول آسیب پذیر می کند. بودجه شما باید بازسازی را تعیین کند - نه برعکس.
 
5. فکر کردن به صورت خودکار باعث صرفه جویی در پول شما می

شود. نه تنها می ‌توانید با یک نوسازی غیراستاندارد مواجه شوید، بلکه احتمالاً سه برابر زمانی که یک حرفه ‌ای با تجربه می‌ برد، طول می‌ کشد.

کارهای DIY خود را به مواردی مانند نقاشی و کارهای ساده محوطه سازی محدود کنید و زمان خود را به پروژه مدیریت بازسازی اختصاص دهید