چهاردهمین نمایشگاه بین المللی میدکس
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی میدکس
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی میدکس
  



نمایشگاه های تجاری ، فرصتی ارزشمند را برای تمامی صاحبان صنایع فراهم می کنند تا توانمندی ها و محصولات خود را در سطح نسبتا وسیعی عرضه نمایند و با فعالان حوزه کاریشان ، ارتباط برقرار کنند . 
 
از نمایشگاه میدکس تهران ، می توان به عنوان پر بازدید ترین نمایشگاه تهران در حوزه دکوراسیون داخلی ( معماری_دکوراسیون_خانه مدرن ) ، یاد کرد . این نمایشگاه پر طرفدار ، از ۲۲  الی ۲۵ دی ماه ، در بزرگراه چمران ، نمایشگاه بین المللی تهران ، تشکیل می شود ( ساعت بازدید : ۸ صبح الی ۱۵ ) . در این نمایشگاه ، شرکت های بزرگ شرکت می کنند و محصولات خود را معرفی می نمایند . به عبارت دیگر ، صاحب نظران و فعالان در این نمایشگاه در محیطی تجاری  و تخصصی گرد هم می آیند .
 
نمایشگاه پر بازدید میدکس ، هر ساله با استقبال بسیار زیاد فعالان بین المللی ، و داخلی ، و همچنین اخذ تاییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه های بین المللی ( یا همان UFI ) ، برگزار می گردد .
 
در این نمایشگاه ، شرکت های بین المللی و داخلی ، قابلیت فنی  و نوآوری ها و محصولات خود را ، برای بازدید کنندگان عرضه می کنند و از تعامل با دست اندرکاران آن صنعت ، و همچنین فرصت های موجود بهره می برند .
 

در این نمایشگاه شرکت های مشاوره ، معماری داخلی طراح معماری ، تجهیزات دکوراسیون ، کفپوش ، دیوارپوش ، پرده ، تجهیزات نورپردازی ، لوازم تزئینی و مبلمان فضای باز ، تکنولوژی های نوین ساختمان ، تجهیزات هوشمند سازی ، و ... به ارائه خدمات و محصولات خود اقدام می نمایند . 
 
از جمله مزایای شرکت نمودن در این نمایشگاه ، می توان به : 
۱ / انجام دادن مذاکرات تجاری و همچنین انعقاد نمودن قرارداد های متعدد خارجی و داخلی ،
۲ / برقرار نمودن ارتباط مستقیم با مشتریان و شناختن نیاز های آن ها ، 
۳ / معرفی کردن توانمندی ها و همچنین محصولات در سطح گسترده و بین المللی ،
۴ / به روز رسانی نمودن دانش فنی و آشنا شدن با دستاورد های نوین صنعت ،
۵ / شناختن رقبا و آشنا شدن با خدمات ، برنامه ها ، و محصولات آنان ،
۶ / فرصتی برای جذب سرمایه گذار و توسعه دادن فعالیت های واحد صنفی خود ،
و ... اشاره کرد .
 
در خصوص چگونگی ثبت نام در نمایشگاه میدکس ، باید افزود که : در وهله اول شخص باید وارد سایت میدکس شود و چنانچه از جمله شرکت کننده های سال های قبل بود ( به این معنی که فرم‌ را قبلا پر کرده باشد ) ، باید از قسمت ورود به سایت و با وارد کردن شماره تلفن و رمز عبور ، وارد سایت شود . اما چنانچه نماینده شرکت تغییر کرده و یا امکان دسترسی به ثبت نمودن اطلاعات قبلی خود ندارید در این صورت ، از تکمیل مجدد فرم جدا خودداری نمایید و با ستاد برگزار تماس برقرار کنید .
اما اگر برای قصد حضور یافتن در نمایشگاه را دارید با انتخاب نمودن گزینه عضویت ، تک تک مراحل را تکمیل کنید .
لازم به ذکر است که باید از قسمت پیشخوان سایت ، فرم‌ ثبت اطلاعات اولیه و همچنین فرم درخواست اولیه غرفه را ، تکمیل نمایید .
اطلاعات موجود در فرم ، برای چاپ در فاکتور رسمی و کتاب نمایشگاه ، استفاده خواهد شد .
 
چنانچه نیاز به ویرایش داشتید ، ابتدا باید بر روی گزینه ویرایش کلیک کرده و پس از انتخاب مواردی که نیاز به ویرایش دارند ، ثبت را فشار دهید تا پس از تایید کارشناس ، ویرایش باز شود .
 
لازم به ذکر است که : چنانچه فرم درخواست اولیه غرفه را تکمیل ننماید ، به این معنی است که شما هیچ گونه درخواستی برای ثبت نام در نمایشگاه میدکس ، ثبت نکرده اید .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی شرکت های تولید کننده و وارد کننده ، با رصد دقیق بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های پخش ، شرکت های وارد کننده ، و فروشگاه ها حمایت می کند . این وبسایت معتبر ، به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی می دهد تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند .