آلبوم کاغذ دیواری pivi شرکت فابیو فارلی
آلبوم کاغذ دیواری pivi شرکت فابیو فارلی
آلبوم کاغذ دیواری pivi شرکت فابیو فارلی
 
 

شرکت موفق فابیو فارلی ، یکی از معتبر ترین و معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولی درجه یک و عالی ، وارد و در بازار عرضه می کند .
 
از جمله محصولات بی نظیر و خاص این شرکت معروف ، می توان به : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری وایرال ،
۲ / آلبوم کاغذ دیواری فاکس ،
۳ / آلبوم کاغذ دیواری متا ،
۴ / کفپوش جنیکس ،
۵ / پارکت لمینت جنیکس ،
اشاره کرد .
 
مسئله ای که در این خصوص باید به آن توجه ویژه داشت ، این است که : بی شک پس از سپری شدن چیزی حدود ۲ الی ۳ سال از واردات یک محصول ، به خاطر آن که محصولاتی بروز و جدید وارد بازار می شوند ، و اکثر مشتریان تمایل به تهیه جدید ترین آنان دارند  ، و دیگر به محصولات قدیمی توجهی نمی کنند ، شرکت ها دیگر‌ محصولات قدیمی شان را شارژ نمی نمایند ، و هر کدی که از آن محصول باقی مانده را حراج ، و در نهایت آن را از رده خارج می نمایند تا ، محصولی جدید وارد و در بازار عرضه کنند .
 
البته ، قدیمی شدن محصولات پس از گذشت یک مدت زمان به خصوص ، تنها علت حراج محصولات نمی باشد . بلکه ، به خاطر آن که بازار ایران وابستگی ‌بسیار زیادی به دلار دارد ، و قیمت دلار هم در حال نوسان می باشد  ، ممکن است یک شرکت به عنوان مثال : یک آلبوم کاغذ دیواری را هنگامی وارد کند ، که قیمت دلار به شدت بالاست و در زمان فروش همان آلبوم ، با کاهش بسیار زیاد قیمت دلار مواجه شود ، به صورتی که ضرر زیادی را متحمل گردد ، و چاره ای به جز حراج آلبوم‌ برای او باقی نماند .
 
مشکل دلار ، تنها مشکل شرکت ها نمی باشد . بلکه آنان با مشکلات دیگری نیز ، مواجه هستند . مشکلاتی مانند : عدم حمایت دولت از شرکت های وارد کننده ، مالیات های سنگین ، تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری به خاطر کالای لوکس محسوب شدن شان ، تعرفه های بسیار زیاد گمرک ، و .... .
 
با تمام این مشکلات ، شرکت های وارد کننده همواره باید محصولات خود را ، با پشتوانه عالی تامین کنند و از عدم ‌خوردن آنان ، جلوگیری نمایند . چرا که وقتی یک محصول مملو از کد های عدم‌ می شود ، دیگر فروشگاه ها آن آلبوم‌ را به مشتریان شان نشان نخواهند داد . به این سبب که ممکن است مشتری کدی را بپسندد که آن کد موجود نباشد و این موضوع ، ‌از حوصله مشتری و مغازه داران خارج است .
 
اینک شرکت معتبر فابیو فارلی ، از آلبوم کاغذ دیواری جدید و بی نظیر خود ، به نام آلبوم کاغذ دیواری PIVI ( پی وی ) رو نمایی کرده است . آلبومی خاص ، با طرح های جدید ۲۰۲۳‌و ۲۰۲۴ ، و جنس و کیفیتی عالی .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت فابیو فارلی ، با رصد بسیار موشکافانه و دقیق بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های پخش ، فروشگاه ها ، و شرکت های وارد کننده حمایت می کند . این وبسایت معتبر ، به هر فروشگاه دکوراسیون ، صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند ، و راحت تر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند .
 
کدام‌ فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت فابیو فارلی را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .