معرفی پنل دکوراتیو آکوستیک شرکت زهره آفاق
معرفی پنل دکوراتیو آکوستیک شرکت زهره آفاق
معرفی پنل دکوراتیو آکوستیک شرکت زهره آفاق 
 


 
شرکت معتبر زهره آفاق ، یکی از موفق ترین شرکت های وارد کننده می باشد که در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری ، لمینت ، کفپوش ، پارکت ، و چمن مصنوعی ، فعالیت می کند . و همواره طی سال ها فعالیت خود ، محصولاتی با کیفیت و درجه یک را وارد ، و در بازار عرضه نموده است . 
 
 دیوارپوش آکوستیک دکوراتیو ، از زیبا ترین و خاص ترین محصولات این شرکت می باشد که با جنس و کیفیتی عالی ، در ابعاد مختلف : 
60×60 سانتی متر ،
120×60 سانتی متر ،
240×60 سانتی متر ،
280×60 سانتی متر ، 
در بازار عرضه شده است .
 
دیوارپوش آکوستیک دکوراتیو شرکت زهره آفاق ، در شش رنگ متنوع و زیبا ، قابل سفارش می باشد . لازم‌ به ذکر است که : این دیوارپوش منحصر به فرد ، در برابر رطوبت و صدا ، عایقی عالی می باشد .
 
نکته حائز اهمیتی که باید به آن اشاره کرد ، این امر است که : به سبب آن که بازار دکوراسیون داخلی ایران ، بسیار به دلار وابسته است ، و قیمت دلار هم دائما در حال نوسان است ، از این رو شرکت های وارد کننده ، در این بازار با مشکلات بسیار زیادی مواجه هستند . به طوری که گاهی شرکتی محصولی را زمانی وارد می کند ، که قیمت دلار بسیار بالا است و درست در زمان فروش آن محصول ، قیمت دلار به طرز عجیبی کاهش می یابد . به صورتی که آن شرکت ، هیچ چاره ای جز حراج محصول خود ندارد . می توان گفت که : شرکت های بسیاری به خاطر همین نوسان قیمت دلار ، تا مرز ورشکستگی نیز پیش رفته اند . 
 
البته ، این تنها مشکل شرکت های وارد کننده و یا حتی شرکت های تولید کننده نمی باشد . بلکه این شرکت ها با مشکلات دیگری نیز مواجه هستند . مشکلاتی مانند : عدم حمایت دولت از آن ها ، مالیات های بسیار سنگین ، تعرفه های زیاد گمرک ، تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری به سبب لوکس محسوب شدن آنان ، و .... که همگی ، فعالیت در این بازار پر ریسک را ، برای این شرکت ها دشوار می کند .
 
ولی با این حال ، شرکت های وارد کننده و تولید کننده ، تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند ، در این بازار پر رقابت فعالیت کنند . شرکت های وارد کننده و تولید کننده باید همواره این نکته را به خاطر بسپارند که ، رمز دوام در این بازار این است که ، شرکت ها باید همواره محصولات خود را با پشتوانه عالی تامین نمایند و از عدم خوردن آن ها ، جلوگیری کنند . به این علت که فروشگاه ها کالایی را که مملو از کد عدم شده باشد را ، دیگر به مشتریان خود ارائه نخواهند داد . به این خاطر که امکان دارد مشتری کدی را بپسندد که آن کد موجود نباشد ، و این موضوع از حوصله مشتری و فروشگاه ها ، خارج است .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت زهره آفاق ، با رصد بسیار دقیق و موشکافانه بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های پخش ، فروشگاه ها ، و شرکت های وارد کننده ، حمایت می کند . این وبسایت به هر فروشگاه ، صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند ، و راحت تر با مشتریان ارتباط برقرار کنند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت زهره آفاق را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .