کاغذ دیواری میکا ، کالای زمستانه شرکت نوا
کاغذ دیواری میکا ، کالای زمستانه شرکت نوا
کاغذ دیواری میکا ، کالای زمستانه شرکت نوا
 
 

شرکت موفق نوا ( این شرکت معتبر ، از خانواده بسیار بزرگ شرکت گرانتیل است ) که در گذشته با نام نوبل شهرت داشت ( و اینک بسیاری از شرکت ها ، همچنان این شرکت را با نام نوبل می شناسند ) از جمله معروف ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی منحصر به فرد و خاص ، وارد و در بازار عرضه می کند .
 
شرکت نوا ، از جمله شرکت هایی است که در تمام استان های کشور ، دارای نماینده پخش می باشد و در طی این سال ها همواره تلاش نموده که در میان نماینده ها ، به خوبی نظم برقرار کند .
 
از جمله محصولات این شرکت موفق ، می توان به مواردی همچون : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری ماروین ،
۲ / آلبوم کاغذ دیواری سنسو ،
۳ / آلبوم کاغذ دیواری انزو ،
۴ / آلبوم کاغذ دیواری لیدو ،
۵ / و آلبوم کاغذ دیواری هوگو ،
اشاره کرد .
 
نکته حائز اهمیتی که باید در خصوص شرکت های وارد کننده ذکر کرد ، این امر است که بی شک پس از سپری شدن چیزی حدود دو الی سه سال از واردات یک آلبوم ، به دلیل آن که آلبوم های جدیدی وارد بازار می شوند و مشتریان تمایل به تهیه آنان دارند و به آلبوم های قدیمی دیگر توجه نمی کنند ، شرکت های وارد کننده آلبوم های قدیمی خود را دیگر شارژ نمی نمایند و هر کدی از آن آلبوم ها باقی مانده را حراج ، و سپس به طور کامل آن را از رده خارج می کنند تا محصولی جدید وارد کنند .
 
البته مسئله دیگری نیز وجود دارد ، و آن این است که : بازار دکوراسیون داخلی ایران ، به شدت وابسته به دلار است و قیمت دلار نیز ، نوسان زیادی دارد ، به طوری که ممکن است یک شرکت محصولی را زمانی وارد کند که قیمت دلار به شدت بالاست ، و در هنگام فروش با کاهش قیمت دلار مواجه شود ، به صورتی که چاره ای به جز حراج آلبوم برای او باقی نماند . 
 
مشکلات شرکت های وارد کننده ، تنها به این موارد خلاصه نمی شود . و آن ها با مشکلات دیگری همچون : مالیات های سنگین ، تعرفه های بسیار زیاد گمرک ، عدم حمایت دولت از شرکت ها ، تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری ، و ... مواجه هستند .
 
ولی با این وجود ، شرکت های وارد کننده همواره باید سعی کنند که ، محصولات خود را با پشتوانه عالی تامین نمایند و از عدم خوردن آن ها ، جلوگیری کنند . چرا که اگر محصولی پر از کد های عدم شود ، دیگر فروشگاه ها آن محصول را به مشتریان خود نشان نخواهند داد ، به این علت که امکان دارد کدی مورد پسند مشتری واقع شود که موجود نیست ، و این مسئله از حوصله مشتری و فروشگاه ها خارج است .
 
اینک شرکت معتبر نوا ، از آلبوم کاغذ دیواری جدید خود به نام آلبوم کاغذ دیواری میکا ، رونمایی کرده است . آلبومی خاص و زیبا با طرح های بروز ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت نوا ، با رصد دقیق و بسیار موشکافانه بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های پخش ، فروشگاه ها ، و شرکت های وارد کننده ، حمایت می کند . این وبسایت به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت نوا را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .