شرکت آلواریو و چهار محصول جذاب
شرکت آلواریو و چهار محصول جذاب
شرکت آلواریو و چهار محصول جذاب 
 

 
شرکت معتبر و موفق آلواریو ، از شرکت های موفق و معتبر در زمینه واردات آلبوم های با کیفیت و درجه یک کاغذ دیواری ، می باشد . لازم به ذکر است که ، این شرکت تولید کننده پارکت لمینت و کفپوش های با کیفیت نیز است .
 
از جمله محصولات بی نظیر و خاص این شرکت معروف ، می توان به مواردی همچون : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری BLUR ،
۲ / آلبوم کاغذ دیواری CORUM ،
۳ / کفپوش آلواریو ،
۴ / پارکت لمینت آلواریو ،
 اشاره کرد .
 
مسئله بسیار مهمی که باید در خصوص شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، به آن اشاره کرد ، این امر است که : هنگامی که یک شرکت وارد کننده محصولی را وارد می کند ، وقتی حدود دو الی سه سال از واردات آن محصول گذشت ، به علت آن که آلبوم هایی بروز و جدید وارد بازار می شود ، دیگر مشتریان به آلبوم های قدیمی توجه نمی کنند ، و تمایل به تهیه جدید ترین و بروز ترین آلبوم ها دارند . به همین خاطر شرکت های وارد کننده ، آلبوم های کاغذ دیواری قدیمی خود را ، دیگر شارژ نمی کنند و هر کدی که از آن آلبوم باقی مانده را حراج و سپس به طور کامل آن را ، از رده خارج می نمایند ، تا آلبومی جدید وارد کنند .
 
البته این تنها علت حراج آلبوم ها نمی باشد . از آن جایی که بازار دکوراسیون ایران وابستگی بسیار زیادی به دلار دارد ، و قیمت دلار هم دائما در حال نوسان است ، این امکان وجود دارد که شرکتی آلبومی را زمانی وارد کند که قیمت دلار به شدت بالاست ، و در هنگام فروش با کاهش بسیار زیاد قیمت دلار مواجه گردد . به طوری که مجبور به حراج آلبوم خود شود .
 
مشکل قیمت دلار ، تنها یکی از مشکلات شرکت های وارد کننده می باشد . در واقع این شرکت ها ، با مشکلات بزرگ دیگری همچون : تعرفه های زیاد گمرک ، مالیات های سنگین ، عدم تعلق ارز دولتی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری به سبب لوکس بودن آنان ، و .... مواجه هستند .
 
در خصوص تولید پارکت لمینت و کفپوش نیز ، باید افزود که : از زمانی که واردات پارکت لمینت ممنوع شده است ، بسیاری از شرکت های وارد کننده ، اقدام به تولید پارکت لمینت در کشور کرده اند ، ولی با این حال همچنان شرکت های تولید کننده با مشکل نوسان قیمت ارز مواجه هستند ، به این علت که هنوز در بحث تولید پارکت لمینت به خودکفایی نرسیده ایم ، و همچنان مواد اولیه تولید پارکت لمینت از خارج از کشور تامین می شود .
 
با تمام این اوصاف ، این شرکت ها باید تمام تلاش خود را کنند که همواره محصولات آن ها با پشتوانه عالی تامین شود و محصولی مملو از کد های عدم نگردد . چرا که رقابت در بازار دکوراسیون داخلی ایران ، بسیار زیاد است و برای آن که شرکت ها بتوانند در این بازار باقی بمانند و فعالیت کنند ، نیاز است که محصولات آن ها به عدم نخورد . چرا که در غیر این صورت ،  دیگر مغازه داران آن محصول را به مشتریان شان ارائه نمی دهند ، به این خاطر که امکان دارد مشتری کدی را بپسندد که موجود نباشد و این موضوع از حوصله مشتری و مغازه داران خارج است .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت آلواریو ، با رصد دقیق بازار دکوراسیون ، از شرکت های پخش ، فروشگاه ها ، و شرکت های وارد کننده حمایت می کند . این وبسایت به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان شان ارتباط برقرار کنند .
 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت آلواریو را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .