5 اشتباهی که احتمالاً در بازار فروش مرتکب می شوید
5 اشتباهی که احتمالاً در بازار فروش مرتکب می شوید
5 اشتباهی که احتمالاً در بازار فروش مرتکب می شوید

 

 
( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
 
 

شما خیلی طولانی فکر می کنید

 
بیایید با آن روبرو شویم : بازارهای کوچک برای خریداران فوری بهترین هستند. اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید اجناس را در فروشگاه نگه دارید و بعداً به آنها مراجعه کنید، برای موفقیت در خرید دست دوم باید طرز فکر خود را تغییر دهید.محیط. در مورد اقلام قدیمی و اغلب کمیاب، پشیمانی بسیار واقعی است اقدام نکنید . من سعی می کنم با این نگرش خرید کنم که اگر کالایی را دوباره تزئین کنم یا از آن خسته شوم، همیشه می توانم آن را دوباره بفروشم. ترجیح می‌ دهم خیلی سریع عمل کنم تا اینکه شب به شب در این فکر باشم که چرا بیش از 30 دلار برای آن نقاشی شگفت‌انگیز هزینه نکردم. به من اعتماد کنید: هیچ چیز مانند پشیمانی از چیزی که نخریدید و سپس ناتوانی در یافتن آن یا فروشنده در هفته بعد وجود ندارد - من از تجربه شخصی در اینجا صحبت می کنم! اگر چیزی را می بینید که دوست دارید (یا حتی واقعاً دوست دارید )، بهتر است آن را در اسرع وقت خریداری کنید. زمانی که دور دوم خود را در بازار بچرخانید، ممکن است مدت زیادی از بین رفته باشد.
 

شما به یک لیست خرید سخت پایبند هستید

 
 
برای خرید آماده نیستی

 
چه به بخش جدیدی از کشور سفر کرده باشید تا یک بازار افسانه ای در آنجا را کشف کنید (من به شما نگاه می کنم، بریمفیلد و راند تاپ) یا فقط در مکانی در محله خود قدم می زنید، می خواهید آن را ترک کنید. خانه شما آماده شد این به معنای بسته بندی وسایل ضروری است: کیف پول خود (obvi!)، مقداری پول نقد، و چیزهایی مانند عینک آفتابی، ژاکت یا هر چیز دیگری که برای راحت ماندن در هنگام خرید نیاز دارید. در حالی که کارت‌های اعتباری و سایر اشکال پرداخت الکترونیک امروزه به طور گسترده پذیرفته شده‌اند (اما نه همیشه)، داشتن مقداری پول نقد قدیمی با خود هوشمندانه است. (حتی اگر با انبوهی از صورت ‌حساب وارد نمی ‌شوید، برنامه‌ ریزی کنید تا در صورت نیاز به، یک دستگاه خودپرداز نزدیک را شناسایی کنید و سریع برداشت کنید). علاوه بر این، توجه داشته باشید که گاهی اوقات، پول نقد نیز می تواند به شما کمک کند معامله بهتری کسب کنید، زیرا فروشندگان اغلب مشتاق هستند از هزینه های پردازش کارت اعتباری اجتناب کنند. صرف پنج دقیقه برای بسته بندی وسایل ضروری خود، شما را برای موفقیت آماده می کند. یک نوار اندازه گیری را نیز فراموش نکنید. اگر قسمت بزرگتری از مبلمان را بیرون بیاورید، باید مطمئن شوید که مناسب است به خانه شما و در خانه شما
 

شما اغلب به اندازه کافی ظاهر نمی شوید

 
اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که در شهری زندگی می کنید که دارای بازار فروش هفتگی است، تا جایی که می توانید به آن شهر بروید. من متوجه شده ام که رفتن به بازارهای قدیمی شهر به طور منظم نتیجه دارد. من اکنون این احساس را دارم که در مکان‌ های معمولی ‌ام چه انتظاری داشته باشم و در قیمت‌ گذاری، باز بودن برای مذاکره و مواردی از این دست به خوبی آشنا هستم. به علاوه، موجودی واقعاً هفته به هفته تغییر می‌ کند .. زود بیدار شدن و رفتن به بازار در روز تعطیل با یک فنجان قهوه در دست واقعاً به یکی از چیزهای مورد علاقه من تبدیل شده است. من عاشق این هستم که هرگز نمی دانم دقیقاً در یک روز چه چیزی پیدا می کنم.
 

وقتی هوا تغییر می کند در خانه می مانید

 
اجازه ندهید دمای سرد تر شما را از بازار دور نگه دارد. اگر نقاط مورد علاقه شما در تمام سال باز بماند، به این معنی است که گنج هنوز در دسترس است - حتی اگر به این معنی باشد که قبل از بیرون رفتن از در، یک جفت دستکش را بردارید. به خاطر داشته باشید که بازارهای خرده فروشی نیز می توانند برای فصلی عالی باشند. من بسیاری را دیده ام که پر از زیور آلات قدیمی و سایر زیورآلات تعطیلات هستند. حتی ممکن است در زمستان قدرت خرید بیشتری داشته باشید زیرا بسیاری از خریداران در خانه می مانند.