آلبوم کاغذ دیواری مارکو شرکت فدک
آلبوم کاغذ دیواری مارکو شرکت فدک
آلبوم کاغذ دیواری مارکو شرکت فدک
 



شرکت موفق و معتبر مارکو ( دفتر و انبار مرکزی : تهران ) از معروف ترین و محبوب ترین شرکت های وارد کننده می باشد ، که همواره محصولی خاص ، بی نظیر و درجه یک وارد و در بازار عرضه می نماید .
 
از جمله محصولات با کیفیت این شرکت ، عبارت است از : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری کارتال ، 
۲ / آلبوم کاغذ دیواری هلیوم ،
۳ / آلبوم کاغذ دیواری گرند ،
۴ / آلبوم کاغذ دیواری پیزا ، 
۵ / آلبوم کاغذ دیواری اریک ، 
و ... 
اشاره کرد .
 
نکته بسیار مهمی که باید در خصوص شرکت های وارد کننده ذکر کرد ، این امر است که : به طور معمول بعد از گذشت چیزی حدود دو الی سه سال ، به علت آن که آلبوم هایی جدید وارد بازار می شود ، اکثر مشتریان تمایل خواهند داشت که از آلبوم های جدید را تهیه نمایند . و دیگر به آلبوم های قدیمی توجه نمی کنند . به همین خاطر شرکت ها آلبوم های قدیمی خود را حراج و در نهایت از رده خارج می نمایند ، تا آلبومی جدید و بروز وارد نمایند .
 
البته ، این تنها علت حراج آلبوم های کاغذ دیواری نیست ، بلکه به سبب آن که بازار ایران به شدت به دلار وابسته است ، و قیمت دلار هم دائما در نوسان است ، این امکان وجود دارد که شرکتی محصولی را هنگامی وارد کند که قیمت دلار بالاست و درست در زمان فروش ، با کاهش شدید قیمت دلار مواجه می شود ، به طوری که ضرر بسیار زیادی را متحمل می گردد و چاره ای جز ، حراج آلبوم برای او باقی نمی ماند ‌.
 
شرکت های وارد کننده ، در این راه با مشکلات بسیار زیادی رو به رو هستند . مشکلاتی مانند : تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری به سبب کالای لوکس محسوب شدن آن ها ، مالیات های سنگین ، تعرفه های زیاد گمرک ، عدم حمایت دولت از شرکت های وارد کننده ، و .. اشاره کرد .
 
نکته دیگری که شرکت های وارد کننده باید به آن توجه داشته باشند ، این امر است که : بازار دکوراسیون داخلی ایران ، به شدت پر رقابت است به طوری که برای آن که شرکت ها بتوانند ، در این بازار رقابت کنند و همچنان به فعالیت خود ادامه دهند ، نیاز است که همواره محصولات خود را با پشتوانه عالی ، تامین نمایند . به طوری که محصول آن ها مملو از کد های عدم نشود . چرا که در این صورت دیگر فروشگاه ها ، آن محصول را به مشتریان خود ارائه نخواهند داد ، به این خاطر که ممکن است مشتری کدی را بپسندد ، که موجود نباشد و این از حوصله مشتری و فروشگاه ها ، خارج است .
 
اینک شرکت معتبر و موفق فدک ، از آلبوم کاغذ دیواری جدید خود به نام مارکو ، رونمایی کرده است . آلبومی خاص و بی نظیر با طرح های بروز ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ .
 
وبسایت مپ‌ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت فدک ، با رصد دقیق بازار دکوراسیون داخلی از فروشگاه ها ، شرکت های وارد کننده ، و شرکت های پخش حمایت می کند . این وبسایت به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی‌ ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند .
 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت فدک را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .