شرکت رادیس واردکننده دو آلبوم ترندس و هلیوس
شرکت رادیس واردکننده دو آلبوم ترندس و هلیوس
شرکت رادیس واردکننده دو آلبوم ترندس و هلیوس 
  

 

شرکت معتبر رادیس ، از جمله موفق ترین و معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره آلبوم هایی زیبا ، با کیفیت و درجه یک وارد و عرضه می کند .
 
 
از جمله آلبوم های کاغذ دیواری بی نظیر و درجه یک این شرکت موفق ، می توان به دو آلبوم کاغذ دیواری : 
زئوس یک ،
و آلبوم کاغذ دیواری زئوس دو ، 
اشاره کرد .
 
در واقع شرکت های وارد کننده ، پس از سپری شدن چیزی حدود دو الی سه سال از واردات یک آلبوم کاغذ دیواری ، به سبب آن که آلبوم هایی با طرح های بروز و جدید وارد بازار می شود ، دیگر آلبوم کاغذ دیواری قدیمی خود را شارژ نمی کنند ، و هر کدی را که باقی مانده حراج و سپس آن آلبوم کاغذ دیواری را به طور کل از رده خارج می کنند ، تا آلبومی جدید و بروز وارد کنند .
 
البته این یکی از عللی است که شرکت ها ، آلبوم شان را حراج می نمایند . از آن جایی که شرکت های وارد کننده با مشکلات بسیاری علی الخصوص بحث وابستگی بازار دکوراسیون به دلار و نوسان شدید قیمت دلار ، مواجه هستند ، ممکن است آلبومی را هنگامی تهیه نمایند که قیمت دلار بسیار بالاست و درست موقع فروش آلبوم ، با کاهش شدید قیمت دلار مواجه شوند ، به طوری که ضرر بسیار زیادی را متحمل شوند و هیچ چاره ای به جز حراج آلبوم برای آن ها باقی نماند .
 
وابستگی بازار به دلار و نوسان شدید قیمت آن ، تنها یکی از مشکلات شرکت های وارد کننده است ، و این شرکت ها با مشکلات دیگری همچون : مالیات های سنگین ، تعلق نگرفتن ارز دولتی به آلبوم های کاغذ دیواری به علت کالای لوکس محسوب شدن آنان ، تعرفه های بسیار زیاد گمرک ، عدم حمایت دولت از شرکت های وارد کننده ، و .... نیز مواجه هستند . ولی با این حال ، این شرکت ها باید تمام سعی و تلاش خود را کنند تا بتوانند در بازار پر رقابت دکوراسیون ، باقی بمانند و فعالیت کنند . و راز باقی ماندن در این بازار این است که ، شرکت های وارد کننده همواره باید با پشتوانه عالی محصولات خود را تامین نمایند .
 
به عبارت دیگر شرکت های وارد کننده ، نباید بگذارند که محصول آن ها به عدم بخورد چرا که در این صورت ، مغازه داران آن محصول را به مشتریان خود ارائه نخواهد داد به این خاطر که ، امکان دارد کدی را مشتری بپسندد که موجود نباشد و این مسئله از حوصله مشتری و مغازه داران خارج است . 
 
 شرکت معتبر رادیس ، دارای دو آلبوم کاغذ دیواری درجه یک و زیبای دیگر به نام های : 
آلبوم کاغذ دیواری ترندس ،
و آلبوم کاغذ دیواری هلیوس ، 
می باشد . آلبوم هایی خاص و بی نظیر ، با جنسی ضخیم و کیفیتی عالی ( دارای طرح های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ ) .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت براین شرکت معتبر رادیس ، با رصد موشکافانه و بسیار دقیق بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های وارد کننده ، فروشگاه ها ، و شرکت های پخش ، حمایت می کند . این وبسایت ، به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند ، و راحت تر با مشتریان ارتباط برقرار کنند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت رادیس را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .