آلبوم کاغذ دیواری پاریس کالای اقتصادی شرکت لوتوس برند
آلبوم کاغذ دیواری پاریس کالای اقتصادی شرکت لوتوس برند
آلبوم کاغذ دیواری پاریس کالای اقتصادی شرکت لوتوس برند
  


 
شرکت لوتوس برند ، از جمله موفق ترین و معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولی درجه یک و خاص وارد و در بازار عرضه می کند .
 
 
 شرکت های وارد کننده ، پس از آن که چیزی حدود دو الی سه سال از واردات یک آلبوم کاغذ دیواری سپری شد ، به سبب آن که آلبوم هایی جدید وارد بازار می شود ، و بیش تر مشتریان تمایل به تهیه جدید ترین و بروز ترین آلبوم های کاغذ دیواری را دارند و کمتر توجهی به آلبوم های قدیمی می کنند ، آلبوم های کاغذ دیواری قدیمی خود را حراج و از رده خارج می نمایند ، تا آلبومی جدید با طرح های بروز و خاص وارد کنند .
 
گاهی اوقات علت حراج آلبوم های کاغذ دیواری ، ممکن است غیر از این موضوع باشد . به عنوان مثال : از آن جایی که بازار دکوراسیون داخلی ایران به شدت به دلار وابسته است ، و قیمت دلار هم نوسان بسیار زیادی دارد ، گاها ممکن است شرکتی آلبومی را زمانی وارد کند ، که قیمت دلار بسیار بالاست و در هنگام فروش ، قیمت دلار به شدت کاهش یابد به طوری که آن شرکت وارد کننده ضرر بسیار زیادی را متحمل شود ، و چاره ای به جز حراج آلبوم کاغذ دیواری  نداشته باشد .
 
وابستگی بازار دکوراسیون به دلار و نوسان شدید قیمت دلار ، تنها یکی از مشکلات شرکت های وارد کننده می باشد . در واقع این شرکت ها با مشکلات بسیار زیادی مواجه هستند . مشکلاتی مانند : تعرفه های سنگین گمرک ، عدم حمایت دولت از شرکت های وارد کننده ، مالیات های بسیار زیاد ، تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری به علت کالای لوکس محسوب شدن آنان ، و ... .
 
ولی نکته ای که باید به آن توجه ویژه داشت ، این امر است که با وجود تمامی این مشکلات ، شرکت های وارد کننده برای آن که بتوانند در این بازار پر رقابت ، باقی بمانند و همچنان فعالیت کنند ، نیاز است که محصولات خود را با پشتوانه عالی تامین نمایند ، و از عدم خوردن محصول خود جلوگیری کنند . چرا که اگر یک محصول مملو از کد های عدم شود ، دیگر فروشگاه ها آن محصول را به مشتریان خود ارائه نخواهند داد ، به این علت که امکان دارد کدی مورد پسند مشتری واقع شود که موجود نباشد ، و حقیقتا این مسئله از حوصله مشتری و فروشگاه ها خارج است .
 
شرکت معتبر لوتوس برند ، وارد کننده آلبوم کاغذ دیواری اقتصادی به نام پاریس می باشد ، آلبومی درجه یک و با کیفیت ، با گرماژ : ۵۰۰ گرم  . آلبومی اقتصادی ، زیبا ، ضخیم ، و با طرح های بروز ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ ‌. که مشتریان محترم می توانند ، با خاطر آسوده از آن در محیط خود استفاده کنند .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت لوتوس برند ، با رصد موشکافانه و بسیار دقیق بازار دکوراسیون داخلی ، از شرکت های وارد کننده ، شرکت های پخش ، و فروشگاه ها حمایت می کند . این وبسایت معتبر ، به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند ، و راحت تر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت لوتوس برند را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .