کاغذ دیواری عجیب و غریب در حال بازگشت است . آیا دیوارهای شما آماده هستند ؟
کاغذ دیواری عجیب و غریب در حال بازگشت است . آیا دیوارهای شما آماده هستند ؟
 

کاغذ دیواری عجیب و غریب در حال بازگشت است . آیا دیوارهای شما آماده هستند ؟

 

 
( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی ) 
 
رنگ را فراموش کنید هنگامی که اتاقی فریاد می زند برای یک تغییر واقعاً جسورانه، شکست دادن کاغذ دیواری ، بیانیه تقریباً غیرممکن است .  خواه این طرح گل ‌های سرسبز ، طرح ‌های هندسی توهم آمیز یا صحنه ای پر جنب و جوش از دنیای رویایی خارجی را به تصویر می‌ کشد ، یک کاغذ دیواری منحصر به فرد می تواند فضایی را از یک فکر بعدی به سمت جواهر تاج خانه سوق دهد.
 
Celerie Kemble ، طراح ساکن شهر نیویورک ، می گوید : " این احتمالاً ابزار مورد علاقه من برای ایجاد حس متمایز بودن خانه شخصی است . "  این یک تغییر خلق و خوی واقعی است و فوراً دوز بزرگی از شخصیت را اضافه می کند . حتی با وجود اینکه هیچ عمق واقعی برای آن وجود ندارد ، کاغذ دیواری طرح دار جلوه ای به پس‌ زمینه می دهد که احساس آن دیوار بزرگ ، غم انگیز و صاف را از بین می‌ برد .
 
از آنجایی که کاغذ دیواری بیش از یک دهه است که محبوبیت زیادی پیدا کرده است ، طیف گزینه ها افزایش یافته است ، با شرکت های جدید و قدیمی الگوهایی را معرفی می کنند که ممکن است همین چند سال پیش بیش از حد ظالمانه تلقی می شدند. در همان زمان ، طراحان و صاحبان خانه به طور یکسان جسورتر می شوند .
 
ناتان ترنر ، طراح ساحل غربی ، یکی از شرکای برند کاغذدیواری وال شاپ ، می گوید : « من در مقایسه با زمانی که برای اولین بار استفاده از کاغذ دیواری را شروع کردم ، با الگو ها و رنگ های جسور و بزرگ ، بسیار ماجراجوتر شده ام . او می‌ گوید هر چه بیشتر مردم با دیوارهای طرح‌ دار راحت‌ تر می‌شوند ، از دیوارهای ویژه و اتاق های کوچک نیز عبور می کنند و فضاهای بزرگ تری مانند اتاق های  غذاخوری ، سالن ها و اتاق‌خواب ‌ها را در کاغذ می ‌پیچند . 
 
نه تنها الگوهای بیشتری از تولیدکنندگان بیشتری وجود دارد ، از طرح ‌های سبک نقاشی گرفته تا نقوش دقیق معماری ، بلکه فناوری ساخت نیز پیشرفت چشمگیری داشته است و راهی را برای نقاشی ‌های دیواری قابل تنظیم باز کرده است . کاغذ دیواری پوست کنده و بچسب ؛ محصولات بافتی که شبیه چوب ، چرم ، و پارچه هستند . و دیوارپوش های کاربردی که به عنوان تخته گچی ، دیوارهای مغناطیسی و میرایی صوتی عمل می کنند .
 
همه اینها خبر خوبی برای صاحبان خانه است . منابعی که زمانی برای تجارت رزرو شده بودند در دسترس تر هستند و نصب DIY به یک امکان واقعی تبدیل شده است . همچنین یافتن دیوارپوش هایی که به تقلید از پرداخت های مورد احترام ، مانند نقاشی های تزئینی ، گچ ونیزی ، و اثاثه یا لوازم داخلی دیوار ، آسان تر است.
 
 از پارچه‌ های زیادی به عنوان کاغذ دیواری استفاده می‌ کنم ، زیرا باعث عمق بیشتر می‌ شود .  به عنوان مثال ، در یک اتاق خواب ، او دیوارها را با توری پیچیده روی لایه ای از ابریشم به پایان رساند و در حمام پشتی کاغذی را به پارچه ای زغالی نازک اضافه کرد تا بتوان آن را در جای خود چسباند . برداشتن چنین جزئیاتی معمولاً به بودجه های کلان و نصابان متخصص نیاز دارد . با این حال ، کاغذ دیواری های عمیق بافتی از شرکت هایی مانند Phillip Jeffries ، که محصولاتی با پارچه چمن ، روکش چوب و موارد دیگر تولید می کنند ، می توانند ظاهری مشابه را با هزینه کمتر و فضای بیشتری برای خطا ارائه دهند .