شرکت رایمون مشهد و دو آلبوم دالاس و دنور
شرکت رایمون مشهد و دو آلبوم دالاس و دنور
 
شرکت رایمون مشهد و دو آلبوم دالاس و دنور
 

 
شرکت معتبر رایمون ( انبار مرکزی : مشهد ) ، از جمله موفق ترین و معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که همواره ، محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد می کند .
 
این شرکت معتبر ، دارای دو آلبوم کاغذ دیواری ، به نام های : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری تاتنهام ،
۲ / و آلبوم کاغذ دیواری پایونر ۴ ، 
می باشد .  
حراج آلبوم های کاغذ دیواری ، علل مختلفی دارد . به طور مثال : پس از سپری شدن حدود دو الی سه سال از واردات یک آلبوم کاغذ دیواری ، از آن جایی که آلبوم های جدیدی وارد بازار می شوند ، دیگر افراد تمایل به تهیه جدید ترین و بروز ترین آلبوم ها دارند و به همین خاطر ، به آلبوم های قدیمی توجهی نمی کنند . در چنین صورتی شرکت های وارد کننده ، کد های باقی مانده آلبوم خود را حراج می نمایند و در نهایت آن آلبوم‌ را کاملا از رده خارج می کنند ، تا آلبومی جدید با طرح های بروز وارد کنند .
 
البته این تنها علت حراج آلبوم ها نیست ، بلکه به سبب آن که بازار دکوراسیون ایران به شدت به دلار وابسته است و قیمت دلار نیز ، به طور دائم در نوسان می باشد ، این امکان وجود دارد که به طور مثال : یک شرکت وارد کننده ، آلبومی را هنگامی وارد کند که قیمت دلار بسیار بالاست و در زمان فروش ، با کاهش شدید قیمت دلار مواجه شود . به طوری که ضرر بسیار زیادی را متحمل گردد و چاره ای جز فروش آلبوم برای او باقی نماند . 
 
اینک شرکت معتبر رایمون ، از دو آلبوم کاغذ دیواری جدید و با کیفیت خود ، به نام های : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری دالاس ،
۲ / و آلبوم کاغذ دیواری دنور ، 
رونمایی کرده است .
آلبوم هایی زیبا ، خاص ، مدرن ، با جنس و کیفیتی عالی و طرح های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ .
 
لازم به ذکر است که : رقابت در بازار دکوراسیون داخلی ایران به شدت زیاد است ، و برای آن که شرکتی موفق شود در این رقابت ها باقی بماند ، نیاز است که همواره محصولات خود را با پشتوانه عالی تامین نماید . درست است که فعالیت در این بازار بسیار سخت می باشد ، و شرکت های وارد کننده مشکلات بسیاری همچون : عدم حمایت دولت از آن ها ، تعرفه های سنگین گمرک ، تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری به علت کالای لوکس بودن آنان ، مالیات های بسیار زیاد ، و ... متحمل می شوند ، ولی با این حال ، این شرکت ها باید سعی کنند تا از عدم خوردن  کالا یشان جلوگیری کنند . چرا که در صورت مملو شدن کالا از کد های عدم ، دیگر فروشگاه ها آن کالا را به مشتریان خود ارائه نخواهند داد . به این علت که امکان دارد مشتری کدی را بپسندد که موجود نباشد ، و این قضیه از حوصله مشتری و فروشگاه ها خارج است .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت رایمون ، با رصد دقیق بازار دکوراسیون داخلی ، از فروشگاه ها ، شرکت های وارد کننده ، و شرکت های پخش حمایت می کند . این وبسایت معتبر ، به هر فروشگاه دکوراسیون داخلی صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن ثبت کنند و راحت تر با مشتریان ارتباط برقرار نمایند .
 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت رایمون را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .