شرکت لوکس آس و آلبوم های آ پلاس و بی پلاس
شرکت لوکس آس و آلبوم های آ پلاس و بی پلاس
شرکت لوکس آس و آلبوم های آ پلاس و بی پلاس
 


 
شرکت معروف لوکس آس ،  شرکتی متعهد ، جوان و منظم است که عملکرد فوق العاده ای در ده سال گذشته ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری با کیفیت و درجه یک داشته است .
 
این شرکت معتبر ، اینک به صورت مویرگی فعالیت می کند در حالی که در گذشته ، دارای نمایندگی بوده است . 
 
شرکت لوکس آس ، از جمله شرکت هایی است که آلبوم های کاغذ دیواری با کیفیت و زیبایی را وارد و در بازار پخش نموده است ، و حتی در مواقع لازم ، آلبوم خود را جمع نموده است . چرا که پس از واردات یک آلبوم ، زمانی که حدود دو الی سه سال از واردات آن آلبوم می گذرد ، به علت آن که آلبوم هایی جدید وارد بازار می شوند ، دیگر مشتریان تمایل به تهیه جدید ترین آلبوم ها دارند و به همین خاطر ، به آلبوم های قدیمی توجه نمی کنند . در چنین صورتی ، شرکت های وارد کننده کد هایی که از آلبوم قدیمی خود باقی مانده را حراج ، و سپس آن آلبوم را به طور کامل از رده خارج می نمایند .
 
البته از آن جایی که بازار دکوراسیون ایران به شدت به دلار وابسته می باشد ، و قیمت دلار نیز در نوسان است ، شرکت های وارد کننده ممکن است آلبومی را هنگامی تهیه کنند که قیمت دلار بسیار بالا است ، و درست در زمان فروش آلبوم با سقوط بسیار زیاد قیمت دلار مواجه شوند ، به گونه ای که هیچ‌ چاره ای جز حراج آلبوم برای آن ها باقی نماند .
 
به سبب همین وابستگی بسیار زیاد بازار ایران به دلار ، و به علل دیگری همچون : مالیات های سنگین ، عدم حمایت دولت از شرکت های وارد کننده ، تعرفه های بسیار زیاد گمرک ، تعلق نگرفتن ارز دولتی برای آلبوم های کاغذ دیواری به خاطر کالای لوکس محسوب شدن آنان ، و .... ، شرکت های وارد کننده با مشکلات بسیار زیادی مواجه هستند .
 
 به گونه ای که فعالیت در این بازار ، برای آنان به شدت سخت است . ولی با تمام این اوصاف ، رقابت بسیار زیادی میان شرکت های وارد کننده برقرار است ، و برای این که شرکتی بتواند در این رقابت ها باقی بماند نیاز است که ، از عدم خوردن محصول خود جلوگیری نماید . چرا که در صورتی که یک آلبوم مملو از کد های عدم شود ، دیگر مغازه داران آن آلبوم را به مشتریان خود نشان نخواهند داد ، به این خاطر که ممکن است مشتری کدی را بپسندد که آن کد موجود نباشد و این امر از حوصله مشتریان و فروشگاه ها خارج است .
 
 
این شرکت معتبر ، دارای سه آلبوم کاغذ دیواری زیبا و خاص به نام های : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری هلموت ۲ ،
۲ / آلبوم کاغذ دیواری بیانکا ،
۳ / و آلبوم کاغذ دیواری سیمپل ،
می باشد .
 
اینک شرکت موفق و جوان لوکس آس ، از دو آلبوم کاغذ دیواری جدید خود به نام های : 
آلبوم کاغذ دیواری آ پلاس ،
و آلبوم کاغذ دیواری بی پلاس ،
رو نمایی کرده است . آلبومی مدرن و زیبا ، با طرح های خاص ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت لوکس آس ، با رصد بسیار دقیق و موشکافانه بازار دکوراسیون ایران ، از شرکت های پخش ، فروشگاه ها ، و شرکت های وارد کننده حمایت می کند . این وبسایت به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان شان ارتباط برقرار کنند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت لوکس آس را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .