آلبوم کاغذ دیواری مک لارن شرکت وال استار
آلبوم کاغذ دیواری مک لارن شرکت وال استار
آلبوم کاغذ دیواری مک لارن شرکت وال استار
  


شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد  ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .
 
از جمله آلبوم های کاغذ دیواری این شرکت معتبر ، عبارت است از : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری حانی ،
۲ /و آلبوم کاغذ دیواری حانی استار ،
۳ / آلبوم کاغذ دیواری پاگانی ،
۴ / آلبوم کاغذ دیواری نازین ،
۵ / آلبوم کاغذ دیواری تسلا ،
و‌.. ،
 می باشد .
 
نکته حائز اهمیتی که باید در خصوص شرکت سالار دکور ،  ذکر کرد این امر است که : با وجود آن که هزینه انبار داری و نیروی کار در مشهد برای این شرکت به صرفه و مناسب است ، ولی از لحاظ ارسال بار به سراسر کشور ، مشکلات بسیاری پیش‌ روی این شرکت قرار دارد . و از طرفی نیز ، اکثر فروشگاه های دکوراسیون ، تمایل دارند با شرکتی همکاری کنند که انبار آن در تهران باشد ، به این خاطر که از لحاظ ارسال بار در تهران ، مشکلی وجود ندارد .
 
شرکت معتبر سالار دکور سالار دکور ، دارای آلبوم های کاغذ دیواری به نام های : 
آلبوم کاغذ دیواری اکشن ، 
آلبوم کاغذ دیواری ناربون ،
آلبوم کاغذ دیواری رپتور ، 
و....
بوده است که متاسفانه این آلبوم ها به عدم خورده و حراج شدند .
 
هنگامی که شرکتی آلبومی را وارد می کند ، پس از سپری شدن حدود دو الی سه سال از گذشت آن آلبوم ، به سبب آن که آلبوم هایی جدید وارد بازار می شود ، دیگر مشتریان به آلبوم های قدیمی توجهی نمی کنند و به همین سبب ، شرکت ها آلبوم های قدیمی خود را حراج و سپس از‌ رده خارج می نمایند تا آلبومی بروز وارد کنند .
 
البته ممکن است علت حراج آلبوم های کاغذ دیواری ، غیر از این مورد باشد . به عنوان مثال : به علت آن که بازار دکوراسیون ایران بسیار به دلار وابسته است ، قیمت دلار هم در حال نوسان می باشد ، این امکان وجود دارد که شرکتی محصولی را هنگامی وارد نماید که قیمت دلار بسیار بالاست ، و درست در زمان فروش ، با سقوط قیمت دلار مواجه شود به طوری که چاره ای به جز حراج آلبوم برای او باقی نماند ‌.
 
نوسان قیمت دلار و وابستگی بازار به دلار ، تنها یکی از مشکلات شرکت های وارد کننده است و این شرکت ها با مشکلات دیگری همچون : تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات کاغذ دیواری ، مالیات های سنگین ، تعرفه های سرسام آور گمرک ، و ... مواجه هستند .
 
ولی با تمام این اوصاف ، شرکت های وارد کننده باید محصولات خود را با پشتوانه عالی تامین نمایند و از عدم خوردن آن جلوگیری کنند ، چرا که رقابت در بازار دکوراسیون ایران ، به شدت زیاد است و برای آن که شرکتی بتواند در این رقابت ها باقی بماند نیاز است که ، از عدم خوردن محصول خود جلوگیری کند . 
 
این شرکت معتبر ، دارای آلبوم کاغذ دیواری زیبای دیگری ، به نام مک لارن ، است . آلبومی خاص و درجه یک ، با طرح هایی بروز و منحصر به فرد ( ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ ) .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت سالار دکور ، با رصد دقیق بازار دکوراسیون ، از شرکت های پخش ، شرکت های وارد کننده ، و فروشگاه ها حمایت می کند . این وبسایت به هر فروشگاه ، یک صفحه اختصاصی ارائه می دهد تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان ارتباط برقرار کنند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت سالار دکور را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .