لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر
لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر
لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر
    


 

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود . 
 
اما درست از هنگامی که واردات اجناس تزیینی با مشکلاتی رو به رو شد ، این شرکت دیگر آلبوم های کاغذ دیواری خود را شارژ نکرد ، و تمام کد هایی را که باقی مانده بود ، حراج و در نهایت آن آلبوم ها را ، از رده خارج نمود .
 
در واقع شرکت های وارد کننده ، پس از آن که حدود دو یا سه سال از واردات و پخش یک محصول در بازار سپری می شود ، به علت آن که محصولی جدید با طرح هایی بروز وارد بازار می شوند ، و مشتریان بیش تر تمایل به تهیه جدید ترین آلبوم ها دارند ، دیگر آلبوم کاغذ دیواری قدیمی خود را شارژ نمی کنند ، و هر کدی که باقی مانده را حراج و سپس آن آلبوم را ، از رده خارج می‌ نمایند .
 
البته ، حراج آلبوم های کاغذ دیواری ممکن است علت دیگری نیز داشته باشد . از آن جایی که بازار دکوراسیون داخلی ایران ، به شدت به دلار وابسته است و قیمت دلار نیز ، به طور دائم در نوسان می باشد این امکان وجود دارد که ، یک شرکت وارد کننده آلبومی را زمانی تهیه کند ، که قیمت دلار بسیار بالاست و درست در هنگام فروش ، با سقوط قیمت دلار مواجه شود ، به صورتی که هیچ راهی جز حراج آلبوم برای آن شرکت باقی نماند .
 
البته نوسان قیمت دلار ، تنها یکی از مشکلات شرکت های وارد کننده می باشد و آن ها با مشکلات بسیاری همچون : تعرفه های زیاد گمرک ، تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری ، مالیات های سنگین ، عدم حمایت دولت از شرکت های وارد کننده ، و ‌.... مواجه هستند .
 
ولی با این وجود ، رقابت بسیار زیادی میان شرکت های وارد کننده برقرار است و برای آن که شرکتی بتواند در این رقابت ها باقی بماند ، لازم است که همواره محصولات خود را با پشتوانه عالی تامین کند . چرا که اگر محصول او ، پر از کد های عدم شود ، دیگر مغازه دار آن محصول را به مشتریان خود ارائه نخواهد داد . به این خاطر که ممکن است مشتری کدی را بپسندد که موجود نباشد ، و این موضوع حقیقتا از حوصله مغازه داران و مشتریان خارج است .
 
شرکت معتبر دیباذر ، پس از حراج آلبوم های کاغذ دیواری خود ، شروع به تولید نمودن پارکت لمینت هایی با کیفیت و خاص کرد ، و به عبارتی پر قدرت در این زمینه ، فعالیت می کند .
 
 شرکت دیباذر ، دارای آلبوم کاغذ دیواری دیگری نیز ، به نام آلبوم کاغذ دیواری لونا ( LUNA ) ،  می باشد . آلبومی با کیفیت ، ضخیم ، با طرح های بروز و منحصر به فرد ( ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ ) .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت دیباذر ( آرت دکو گروپ ) ، با رصد بسیار دقیق بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های پخش ، فروشگاه ها ، و شرکت های وارد کننده حمایت می کند . این وبسایت معتبر ، به هر فروشگاه دکوراسیون ، صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن ثبت ، و راحت تر با مشتریان ارتباط برقرار نمایند .
 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت دیباذر ( آرت دکو گروپ ) را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .