شرکت ژیوار نماینده شرکت معتبر هوهنبرگر آلمان
شرکت ژیوار نماینده شرکت معتبر هوهنبرگر آلمان
شرکت ژیوار نماینده شرکت معتبر هوهنبرگر آلمان
 

 
شرکت معتبر ژیوار ، که یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری است ، که همواره محصولاتی بی نظیر و درجه یک را وارد می کند . اینک این شرکت ، دارای نمایندگی شرکت هوهنبرگر آلمان نیز می باشد .
 
شرکت معروف هوهنبرگر آلمان ، یک شرکت معتبر جهانی در آلمان است که شرکت ژیوار نماینده چهار آلبوم کاغذ دیواری آن می باشد . 
 
این آلبوم ها عبارتند از : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری اربن کلاسیک ،
۲ / آلبوم کاغذ دیواری آدونا ،
۳ / آلبوم کاغذ دیواری گریت کیدز ،
۴ / آلبوم کاغذ دیواری آزوله .
 
نکته بسیار مهمی که باید در مورد شرکت های وارد کننده ، همچون شرکت موفق و معروف ژیوار ذکر کرد ، این امر است که : معمولا پس از سپری شدن چیزی حدود  دو یا سه سال از واردات یک آلبوم کاغذ دیواری ، به علت آن که آلبوم هایی با طرح های جدید و بروز وارد بازار می شوند ، دیگر مشتریان مثل سابق به آلبوم های قدیمی توجهی نخواهند کرد و تمایل به تهیه جدید ترین طرح ها دارند . به همین خاطر شرکت ها دیگر آلبوم های قدیمی شان را شارژ نمی کنند و هر کدی که باقی مانده را ، حراج و در نهایت نیز آن آلبوم را ، به طور کامل از رده خارج می نمایند تا آلبومی جدید با طرح هایی بروز وارد کنند .
 
اما مسئله ای که وجود دارد ، این است که تنها وارد شدن یک آلبوم جدید به بازار ، دلیل حراج آلبوم ها نیست .  بلکه به علت آن که بازار دکوراسیون داخلی ایران ، به شدت به دلار وابسته است و از طرفی نیز ، قیمت دلار ثابت نیست و دائما در حال نوسان است ، این امکان وجود دارد که یک شرکت وارد کننده ، آلبومی را هنگامی وارد کند که قیمت دلار بالاست و درست در زمان فروش آلبوم ، با کاهش بسیار زیاد قیمت دلار مواجه شود ، به صورتی که دیگر چاره ای جز حراج آلبوم برای او باقی نماند .
 
در واقع ، تنها مشکل شرکت های وارد کننده ، نوسان قیمت دلار و وابستگی بازار به دلار نیست . بلکه ، مالیات های بسیار زیاد ، تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم ها ، عدم حمایت دولت از شرکت های وارد کننده ، تعرفه های سنگین گمرک ، و ... از دیگر مشکلات این شرکت ها می باشد .
 
ولی با همه این اوصاف ، رقابت در بازار دکوراسیون داخلی ایران ، بسیار زیاد می باشد . و برای آن که شرکتی بتواند در این رقابت ها باقی بماند ، نیاز است که حتما با پشتوانه عالی محصولات خود را تامین نماید و از عدم خوردن آن ها ، جلوگیری کند . چرا که در صورتی که محصولی پر از کد های عدم شود ، دیگر فروشگاه ها آن محصول را به مشتریان خود ارائه نخواهند داد ، به این خاطر که ممکن است مشتری کدی را بپسندد و آن کد موجود نباشد و این امر ، از حوصله فروشگاه ها و مشتریان خارج است .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت ژیوار ، با رصد بسیار موشکافانه و دقیق بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های پخش ، فروشگاه ها ، و شرکت های وارد کننده حمایت می کند . این وبسایت به هر فروشگاه ، صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن صفحه ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان شان ارتباط برقرار کنند .
 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت ژیوار را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .