شرکت رها وارد کننده آلبوم کاغذ دیواری سیلور
شرکت رها وارد کننده آلبوم کاغذ دیواری سیلور
 
شرکت رها وارد کننده آلبوم کاغذ دیواری سیلور
   


 
شرکت معتبر رها ، از جمله شرکت های وارد کننده موفق ( و همچنین پخش کالا های شرکت پالاز در شرق تهران ) می باشد که سال ها در این حوزه فعالیت کرده ، و آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک را وارد و عرضه نموده است .
 
 این شرکت معروف ، دارای آلبوم کاغذ دیواری جذاب و زیبای سیلور می باشد . آلبومی خاص و درجه یک با طرح های بروز ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ ، و جنس و کیفیتی عالی .

از دیگر آلبوم های کاغذ دیواری این شرکت معتبر ، می توان به مواردی همچون : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری اوکیا  ،
۲ / آلبوم کاغذ دیواری لوتوس  ،
۳ / آلبوم کاغذ دیواری آمور ،
۴ / آلبوم کاغذ دیواری سورنتو ،
۵ / آلبوم کاغذ دیواری کابانا ۳ ،
می باشد .
 
می توان گفت که فعالیت در بازاری که به شدت به دلار وابسته است ،  بسیار دشوار می باشد . چرا که قیمت دلار به طور دائم در نوسان است و همین امر گاها منجر به متحمل شدن ضرر های سنگینی برای شرکت های وارد کننده می شود . به این صورت که ، درست در زمانی که قیمت دلار بسیار بالاست ، شرکتی آلبومی را وارد می کند و در هنگام فروش ، قیمت دلار کاهش می یابد که همین امر گاها منجر به ورشکستگی یک شرکت می شود . چرا که آن شرکت ضرر بسیار زیادی را متحمل می گردد و چاره ای به جز حراج آلبوم‌ ، برای او باقی نمی ماند . 
 
حراج آلبوم های کاغذ دیواری ، علت دیگری نیز دارد و آن این امر است که بعد از گذشت حدود دو الی سه سال از واردات یک آلبوم ، به سبب آن که آلبوم هایی جدید با طرح هایی بروز وارد بازار می شوند ، و اکثر ‌مشتریان تمایل به تهیه آنان دارند ، شرکت های وارد کننده دیگر آلبوم قدیمی خود را شارژ نمی کنند و تمام کد هایی را که از آن آلبوم باقی مانده ، حراج و در نهایت نیز آن آلبوم کاغذ دیواری را از رده خارج می نمایند . و آلبومی جدید با طرح هایی بروز وارد بازار می کنند .
 
البته عدم ثبات قیمت دلار ، تنها یکی از مشکلات شرکت های وارد کننده است و بی شک این شرکت ها ، با مشکلات بسیاری رو به رو هستند . مشکلاتی مانند : مالیات های سنگین‌ ، تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم ، تعرفه های بسیار زیاد گمرک ، عدم حمایت دولت از شرکت های وارد کننده ، و ... .
 
ولی با تمامی این اوصاف ، شرکت های وارد کننده باید در نظر داشته باشند که ، رقابت بسیار زیادی میان شرکت های وارد کننده ، در بازار دکوراسیون داخلی ایران وجود دارد ، و لازمه باقی ماندن در این رقابت ها ، این است که نگذارند محصول آنان مملو از کد های عدم شود . و به عبارتی کالای خود را ، با پشتوانه عالی تامین کنند . چرا که اگر محصولی پر شود از کد های عدم ، دیگر مغازه داران آن محصول را به مشتریان شان ارائه نخواهند داد . به این خاطر که ممکن است ، مشتری کدی را بپسندد و آن کد موجود نباشد و حقیقتا این موضوع ، از حوصله مغازه داران و مشتریان ، خارج است .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت معتبر و موفق رها ، با رصد بسیار دقیق و موشکافانه بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های پخش ، فروشگاه ها ،  و شرکت های وارد کننده ، حمایت می کند . این وبسایت معتبر ، به هر فروشگاه دکوراسیون ، صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان شان ارتباط برقرار کنند .
 
 
کدام‌ فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت رها را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .