چسب کاغذ دیواری فدک
چسب کاغذ دیواری فدک
 
چسب کاغذ دیواری فدک 
 
 

شرکت موفق فدک ، از معتبر ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تهران ) .
 
این شرکت معروف ، از جمله شرکت های وارد کننده ای است که در ایران در حوزه تولید چسب کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و آن را به نام چسب کاغذ دیواری فدک ، تولید و عرضه می نماید .
 
چسب کاغذ دیواری درجه یک و با کیفیت فدک ، در بسته های یک کیلویی و به صورت پودر عرضه می شود که باید توسط نصاب ، به مقدار لازم با آب ولرم مخلوط و آماده شود .
 
شرکت فدک ، علاوه بر چسب کاغذ دیواری دارای محصولات با کیفیت دیگری نیز می باشد ،  که از دیگر‌ محصولات درجه یک این شرکت ، می توان به : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری کارتال ،
۲ / آلبوم کاغذ دیواری گرند ،
۳ / آلبوم کاغذ دیواری هلیوم ،
۴ / آلبوم کاغذ دیواری پیزا ، 
۵ / آلبوم کاغذ دیواری اریک ، 
و .... ،
اشاره کرد .
 
شرکت های وارد کننده ، باید همواره سعی کنند که محصولات خود را با پشتوانه عالی تامین نمایند ، شرکت فدک نیز این اصل را سر لوحه کار خود قرار داده است ، و می توان به جرات گفت که به همین علت ، این شرکت از جمله موفق ترین شرکت های وارد کننده می باشد . 
 
با وجود آن که مشکلات بسیار زیادی در این زمینه برای شرکت های وارد کننده وجود دارد ( همانند : عدم حمایت دولت از آنان ، تعرفه های سرسام آور گمرک ، تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات کاغذ دیواری ، مالیات های سنگین ، و ... ) ، ولی با این حال ، شرکت های وارد کننده همچون شرکت فدک ، نباید بگذارند محصول آنان مملو از کد های عدم شود . چرا که در چنین صورتی ، دیگر مغازه داران آن محصول را به مشتریان شان ارائه نخواهند داد . و همین امر باعث می شود که این قبیل شرکت ها ، کم کم از رقابت بسیار زیادی که در میان شرکت های وارد کننده است ، کنار روند .
 
شرکت های وارد کننده ، در برخی مواقع محصولات خود را حراج می کنند ‌. حال یا این علت حراج محصول به این خاطر است که پس از سپری شدن چیزی حدود ۲ الی ۳ سال ، به علت آن که آلبوم هایی جدید وارد بازار می شوند که مورد توجه اکثر مشتریان هستند ، و دیگر به آلبوم های قدیمی توجهی نمی شود ، شرکت های وارد کننده را مجبور به حراج آلبوم و در نهایت از رده خارج کردن آن می شوند تا محصولی جدید وارد کنند .
 
و یا به علت وابستگی بازار دکوراسیون ایران به دلار می باشد . که به سبب آن که قیمت دلار ثبات ندارد ، ممکن است یک شرکت وارد کننده ، آلبومی را هنگامی تهیه کند که قیمت دلار بسیار بالاست و در زمان فروش ، با سقوط بیش از اندازه آن مواجه شود به طوری که ، چاره ای جز حراج آلبوم برای او باقی نماند .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت فدک ، با رصد موشکافانه و بسیار دقیق بازار دکوراسیون داخلی ، از شرکت های وارد کننده ، فروشگاه ها ، و همچنین شرکت های پخش حمایت می کند . این وبسایت به هر فروشگاه دکوراسیون ، صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد تا محصولات خود را در آن ثبت و راحت تر با مشتریان ارتباط برقرار کنند .
 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت فدک را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .