آلبوم کاغذ دیواری Chanel کالای جدید شرکت پانا
آلبوم کاغذ دیواری Chanel کالای جدید شرکت پانا
 
آلبوم کاغذ دیواری Chanel کالای جدید شرکت پانا
 

 
شرکت موفق و معروف پانا ، از جمله شرکت هایی است که چیزی حدود هشت سال است که ، در زمینه واردات آلبوم های درجه یک و با کیفیت کاغذ دیواری ، فعالیت می کند .
 
این شرکت معتبر ، همچون دیگر‌ شرکت های معروف وارد کننده آلبوم‌ های کاغذ دیواری ، دارای لوگویی خاص و نامی زیبا می‌ باشد ‌. اهمیت انتخاب نمودن لوگویی خاص و نامی زیبا ، به آن جهت است که انتخاب درست لوگو و نام ، نشان دهنده خلاقیت یک‌ شرکت می باشد .
 
شرکت معروف پانا ، فعالیت خود را با آلبوم کاغذ دیواری پانا ، آغاز نمود . آلبومی پر فروش ، با کیفیت و خاص که پس از گذشت مدتی ، حراج و از رده خارج کرد . در واقع می‌ توان گفت که : نام شرکت پانا ، از همین آلبوم گرفته شده است .
 
حراج آلبوم های کاغذ دیواری ، به این جهت است که بعد از گذشت چیزی حدود ۲ یا ۳ سال از وارد کردن یک آلبوم ، از آن جایی که آلبوم هایی با طرح های بروز تر و جدید ، وارد و در بازار پخش می شوند ، بی شک اکثر‌ مشتریان تمایل به تهیه آلبوم های جدید دارند ، و دیگر کم تر کسی را می توان یافت که به آلبوم های قدیمی توجه کند . به همین خاطر شرکت های وارد کننده ، آلبوم های قدیمی شان را دیگر شارژ نمی کنند . و کد هایی را که باقی مانده حراج و در نهایت آن آلبوم کاغذ دیواری را ، از رده خارج می کنند .
 
البته باید افزود که ، این تنها علت حراج آلبوم ها نیست . بی شک مشکلات بسیاری پیش‌ روی شرکت های وارد کننده قرار دارد ، مشکلاتی مثل : حمایت نکردن دولت از آن ها ، تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری ، نوسان بسیار زیاد قیمت دلار ، وابستگی بازار ایران به دلار ، تعرفه های بسیار زیاد گمرک ، مالیات های سنگین ، و .... ، که همگی باعث مشکلات بسیاری برای شرکت های واردکننده می‌ شوند . به طوری که شرکتی ، درست زمانی آلبومی را وارد می کند که قیمت دلار بالاست و در هنگام فروش ، با کاهش بسیار زیاد قیمت دلار مواجه می شود ، به صورتی که هیچ چاره ای جز حراج آلبوم برای او باقی نمی ماند .
 
مشکلات شرکت های وارد کننده بسیار زیاد است ، ولی با تمام این اوصاف این شرکت ها باید بر این امر واقف باشند که ، رقابت بسیار زیادی میان شرکت های وارد کننده است ، و برای آن که در این بازار باقی بمانند ، لازم است که همواره محصولات خود را با پشتوانه عالی تامین نمایند . 
 
از جمله محصولات شرکت معتبر پانا ، می توان به : آلبوم‌ کاغذ دیواری بسیار پر فروش زارا ، و آلبوم کاغذ دیواری نایس ، اشاره کرد .
 
اینک شرکت پانا ، از آلبوم کاغذ دیواری خود به نام شنل ، رونمایی کرده است . آلبومی بسیار جذاب و زیبا ، با طرح های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ و جنش و کیفیتی عالی .
 
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت پانا ، با رصد دقیق بازار دکوراسیون داخلی ، از شرکت های وارد کننده ، فروشگاه ها ، و شرکت های پخش حمایت می کند . این وبسایت به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان ارتباط برقرار کنند .
 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت پانا را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .