شرکت مارکا واردکننده موفق کاغذ دیواری در ایران
شرکت مارکا واردکننده موفق کاغذ دیواری در ایران
شرکت مارکا واردکننده موفق کاغذ دیواری در ایران
  

 

شرکت معتبر و معروف مارکا ، یکی از موفق ترین شرکت هایی می باشد که ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری ، چیزی حدود ده سال است که فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تهران ) .
 
از جمله آلبوم‌ های کاغذ دیواری درجه یک و با کیفیت شرکت مارکا ، عبارت است از : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری Coach ،
۲ / آلبوم کاغذ دیواری Cesare Paciotti ،
۳ / آلبوم کاغذ دیواری Tory Burch ، 
۴ / آلبوم کاغذ دیواری Missoni Home ،
۵ / آلبوم کاغذ دیواری Philipp Plein ،
۶ / آلبوم کاغذ دیواری Berluti ،
۷ / آلبوم کاغذ دیواری Ferragamo ،
۸ / آلبوم کاغذ دیواری Swarovski  ،
۹ / آلبوم کاغذ دیواری KARL کارل .
 
این شرکت موفق و پر تلاش ، همواره آلبوم هایی درجه یک و بروز وارد ، و در بازار عرضه می کند و دپو بسیار خوبی نیز دارد . 
شرکت معتبر و معروف مارکا ، به طور مداوم و به نوبت آلبوم های کاغذ دیواری خود را فول می کند . و همین موضوع ، رمز موفقیت این شرکت می باشد . چرا که ، رقابت بسیار زیادی میان شرکت های وارد کننده برقرار است ، و برای آن که شرکتی بتواند در این رقابت ها باقی بماند ، نیاز است که محصولات خود را با پشتوانه عالی تامین کند و از عدم شدن آنان ، جلوگیری نماید . زیرا که اگر محصولی به عدم بخورد ، دیگر فروشگاه ها آن محصول را به مشتریان خود ارائه نخواهند داد ، به این علت که ممکن است کدی را مشتری بپسندد ، که موجود نباشد و این موضوع ، از حوصله مشتری و مغازه دار خارج است .


نکته بسیار مهم دیگری که باید ذکر کرد ، در خصوص حراج آلبوم های کاغذ دیواری می باشد . در واقع ، به علت آن که بعد از گذشت دو الی سه سال از واردات یک محصول ، آلبومی جدید تر با طرح هایی بروز تر وارد و در بازار پخش می شود ، دیگر‌ کسی به آلبوم های قدیمی توجهی نمی کند و همین امر باعث می شود که ، شرکت های وارد‌ کننده ، دیگر آلبوم خود را شارژ نکنند و کد هایی را که باقی مانده ، حراج و در نهایت آن آلبوم را از رده خارج نمایند . 
 
این تنها علت حراج آلبوم های کاغذ دیواری نمی باشد ، بلکه به سبب مشکلات فراوانی که پیش روی شرکت های وارد کننده است ( همچون : تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری ، نوسان شدید قیمت دلار ، وابستگی بازار ایران به دلار ، عدم حمایت دولت از شرکت های وارد کننده ، و ... ) ، گاها ممکن است که یک شرکت ، آلبومی را درست زمانی وارد کند که قیمت دلار به شدت بالاست و در هنگام فروش ، با کاهش عجیب قیمت دلار مواجه شوند ، به طوری که ضرر بسیار زیادی را ، متحمل شوند و چاره ای جز حراج آلبوم برای آن ها ، باقی نماند .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت پر تلاش و موفق مارکا ، با رصد دقیق بازار  دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های پخش ، شرکت های وارد کننده ، و فروشگاه ها حمایت می کند . این وبسایت معتبر ، به هر فروشگاه دکوراسیون صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن صفحه ثبت و راحت تر با مشتریان ، ارتباط برقرار نماید .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت مارکا را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .