آلبوم کاغذ دیواری اطلس شرکت وان تو وان
آلبوم کاغذ دیواری اطلس شرکت وان تو وان
آلبوم کاغذ دیواری اطلس شرکت وان تو وان
 
 

شرکت جوان و معتبر وان تو وان ، از جمله جوان ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی این شرکت ، در تهران است ) .
 
شرکت وان تو وان ، دارای یک آلبوم کاغذ دیواری بسیار زیبا و خاص ، به نام : آلبوم کاغذ دیواری اطلس می باشد . آلبومی بی نظیر و با کیفیت ، با طرح های مدرن و کلاسیک ۲۰۲۳ . 
 
نکته مهمی که در خصوص شرکت جوان و معتبر وان تو وان ، باید ذکر کرد این امر است که : تمام کد های آلبوم کاغذ دیواری اطلس ، فول موجود می هستند و به عبارتی این شرکت ، با پشتوانه عالی محصول خود را در بازار عرضه می کند . که همین امر‌ راز موفقیت شرکت جوان و با فکر وان تو وان می باشد .
 
در واقع ، رقابت بسیار زیادی میان شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، وجود دارد به طوری که هر شرکت وارد کننده ، برای آن که بتواند در این رقابت ها باقی بماند ، نیاز است که محصولات خود را با پشتوانه بسیار عالی عرضه کند و از عدم خوردن کالای خود ، جلوگیری‌ نماید . چرا که وقتی یک کالا مملو از کد های عدم‌ می شود ، دیگر مغازه دار آن کالا را به مشتریان خود ارائه نمی دهد . به این خاطر که ممکن است مشتری کدی را بپسندد و آن کد ، موجود نباشد . و در حقیقت این موضوع ، هم از حوصله مغازه دار و هم‌ مشتری ، خارج است .

 درست است که مشکلات بسیار زیادی پیش روی شرکت های وارد کننده همچون شرکت وان تو وان می باشد ، مشکلاتی مانند : عدم حمایت دولت  از این شرکت ها ، تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری ، نوسان بسیار زیاد قیمت دلار ، وابستگی بازار دکوراسیون داخلی ایران به دلار ، و ... ولی با این حال ، شرکت های وارد کننده نباید بگذارند که کالای شان به عدم بخورد چرا که این امر باعث حذف آن ها ، از بازار خواهد شد .
 
نکته دیگری که شرکت های وارد کننده ، باید به آن توجه داشته باشند ، بحث حراج آلبوم های کاغذ دیواری می باشد . بی شک پس از گذشت چیزی حدود ۲ الی ۳ سال از واردات یک آلبوم ، آلبوم های جدیدی با طرح هایی بروز وارد بازار می شوند که توجه مشتریان را به خود جلب می کنند ، و دیگر کمتر کسی به آلبوم های قدیمی توجه می کند . به همین خاطر شرکت های وارد کننده ، آلبوم قدیمی خود را دیگر شارژ نمی کنند و هر کدی را که باقی مانده ، حراج و در نهایت آن آلبوم را از رده خارج می نمایند .
 
البته این یکی از علل حراج آلبوم های کاغذ دیواری می باشد . همان طور که در فوق نیز اشاره شد ، به علت نوسان شدید قیمت دلار ، گاها واردکننده ای یک آلبوم را هنگامی وارد می کند که قیمت دلار به شدت بالاست ، و درست در زمان فروش آلبوم ، با کاهش قیمت دلار مواجه می شود ، به طوری که چاره ای به جز حراج آلبوم برای آن ها باقی نمی ماند .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت وان تو وان ، با رصد دقیق بازار دکوراسیون داخلی ، از شرکت های پخش ، فروشگاه ها ، و شرکت های وارد کننده حمایت می کند . این وبسایت ، به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن ثبت و با مشتریان راحت تر ، ارتباط برقرار کنند .
 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت وان تو وان را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .