پارکت لمینت مونوتکس از شرکت بازرگانی آفرین
پارکت لمینت مونوتکس از شرکت بازرگانی آفرین
پارکت لمینت مونوتکس از شرکت بازرگانی آفرین
 

 

شرکت معتبر مونوتکس ، از جمله موفق ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت های با کیفیت و درجه یک ، فعالیت می کند .
 
این شرکت معروف ، به طور کل دارای سه محصول به نام های :
۱ / پارکت لمینت مونوتکس ،
۲ / پارکت لمینت AGT ،
۳ / و در نهایت پارکت لمینت لناوود ،
می باشد .
 
در خصوص پارکت لمینت درجه یک و بی نظیر مونوتکس ، باید افزود که ابعاد هر تایل از این پارکت لمینت ، 1200*188*8.3  و تعداد هر تایل در هر بسته ، هشت عدد می باشد . پارکت لمینت با کیفیت مونوتکس ، در چندین رنگ زیبا و متنوع ، تولید و عرضه می شود ( دارای کلاس جهانی ۳۳ ، چگالی : ۹۲۰ ) .
 
نوع کلیک پارکت لمینت منحصر به فرد مونوتکس ، یونیکلیک است و مناسب برای مناطق مرطوب و همچنین ، مناسب جهت مصارف مسکونی و اداری می باشد .
 
 لازم به ذکر است که : قیمت این پارکت لمینت بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد . ( مغز HDF  وارداتی و ایرانی ) .

در مورد شرکت های تولید کننده پارکت لمینت ، همچون شرکت بازرگانی آفرین ، باید افزود که : پارکت لمینت در گذشته ، از خارج از کشور وارد می شد . اما پس از گذشت مدتی ، دیگر واردات پارکت لمینت ممنوع شد و شرکت ها هیچ چاره ای جز تولید پارکت لمینت ، نداشتند . بنابراین شرکت های وارد کننده ، اقدام به تولید پارکت لمینت در ایران نمودند . اما همچنان مشکلی در این خصوص وجود داشت و دارد ، و آن مشکل این است که همچنان مواد اولیه تولید پارکت لمینت ، از خارج از کشور تامین می شود . و به همین خاطر ، هنوز هم شرکت های تولید کننده پارکت لمینت ، با مشکلاتی همچون : نوسان شدید قیمت دلار ، وابستگی بازار ایران به دلار ، و ... مواجه هستند .‌و به قولی هنوز هم نمی توان گفت که ما در زمینه تولید پارکت لمینت ، به خودکفایی رسیده ایم . 
از آن جایی که با وجود تمام این مشکلات ، رقابت بسیار زیادی میان شرکت های تولید کننده پارکت لمینت وجود دارد ، بنابراین شرکت بازرگانی آفرین ، همواره باید توجه داشته باشد که محصولات خود را ، با پشتوانه عالی تامین نماید . و نگذارد به هیچ عنوان محصولی به عدم بخورد . چرا که در این صورت شرکت ها دیگر ، آن محصول را به مشتریان خود نشان نخواهند داد . به این خاطر که ممکن است کدی مورد پسند مشتری واقع شود ، که موجود نیست . و حقیقتا این موضوع ، از حوصله مشتری و فروشگاه ها خارج است . و همواره فروشگاه ها ، محصولی را به مشتریان خود ارائه می دهند که موجودی آن فول باشد .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت بازرگانی آفرین ، با رصد دقیق بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های پخش ، فروشگاه ها ، و شرکت های وارد کننده حمایت می کند . این وبسایت ، به هر فروشگاه دکوراسیون صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن ثبت ، و راحت تر با مشتریان شان ارتباط برقرار نمایند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت بازرگانی آفرین را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .