آلبوم کاغذ دیواری کارتال شرکت فدک
آلبوم کاغذ دیواری کارتال شرکت فدک
آلبوم کاغذ دیواری کارتال شرکت فدک
 
 

شرکت معتبر و معروف فدک ( دفتر و انبار مرکزی : تهران ) ، از جمله محبوب ترین و موفق ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری با کیفیت و درجه یک ، فعالیت می کند .
 
این شرکت معتبر ، به تازگی از آلبوم کاغذ دیواری بی نظیر و زیبای خود به نام کارتال ، رونمایی نموده است . آلبوم کاغذ دیواری درجه یک کارتال ، از طرح های مدرن و کلاسیک تشکیل شده است که هر یک از این طرح ها ، دارای رنگ بندی متنوع و جذابی می باشند . 
 
این آلبوم کاغذ دیواری با کیفیت و خاص ، از جنس PVC است که قابلیت شستشو ( و ضد آبی ) دارد . لازم به ذکر است که : قیمت محصولات شرکت معتبر فدک ، علی الخصوص آلبوم کاغذ دیواری کارتال ، مقرون و به صرفه و مناسب می باشد .
 
شرکت فدک ، همواره سعی بر این دارد که محصولات خود را با پشتوانه عالی تامین کند . در واقع همین امر ، رمز موفقیت شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کنند . به سبب آن که رقابت در بازار دکوراسیون داخلی ایران ، بسیار زیاد می باشد و شرکت های بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند ، شرکت ها باید از عدم خوردن محصولات خود جلوگیری کنند ، چرا که وقتی آلبومی مملو از کد های عدم می شود ، دیگر مغازه دار آن آلبوم‌ را به مشتریان خود نشان نمی دهد ، و به تبع آلبومی را نشان خواهد داد که موجودی آن فول باشد .


نکته حائز اهمیتی که باید به آن توجه داشت ، این امر است که : در برخی موارد شرکت های وارد کننده ، محصولات خود را حراج می کنند ، که این امر علل مختلفی دارد . به عنوان مثال : زمانی که حدود دو الی سه سال از وارد کردن یک آلبوم سپری می شود ، از آن جایی که در این مدت آلبوم های جدیدی وارد و در بازار پخش شده اند ، بی شک اکثر افراد تمایل به تهیه آن آلبوم ها دارند و کمتر کسی به آلبوم های قدیمی ، توجه می کند به همین سبب ، شرکت های وارد کننده دیگر آلبوم قدیمی خود را شارژ نمی کنند و هر کدی که باقی مانده را حراج ، و در نهایت از رده خارج می کنند ، تا محصولی جدید با طرح هایی بروز وارد کنند .
 
البته ، به سبب مشکلات بسیار زیادی که شرکت های وارد کننده در واردات آلبوم دارند ، ممکن است علت حراج یک آلبوم متفاوت باشد . از آن جایی که دولت از شرکت های وارد کننده حمایت نمی کند ، و برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری ، ارز دولتی به آنان تعلق نمی گیرد ، و همچنین از آنجایی که بازار ایران به دلار وابستگی بسیار زیادی دارد و دلار هم قیمت ثابتی ندارد ، این احتمال وجود دارد که زمانی که یک شرکت وارد کننده محصولی وارد می کند ، قیمت دلار بسیار بالا باشد و درست در هنگام فروش ، با کاهش قیمت دلار مواجه شود ، به طوری که متحمل ضرر بسیاری گردد و چاره ای جز حراج آلبوم برای او باقی نماند .
 
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت فدک ، با رصد دقیق و موشکافانه بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های وارد کننده ، فروشگاه ها ، و شرکت های پخش حمایت می کند . این وبسایت با ارائه صفحه اختصاصی به هر فروشگاه دکوراسیون ، این امکان را برای آنان فراهم می کند تا محصولات خود را در صفحه شان ثبت ، و راحت تر با مشتریان خود ارتباط برقرار نمایند .
 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت فدک را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید ؟