پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
  


 
شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد . 
 
این شرکت معتبر ، برای نخستین بار در ایران ، پنل های کامپوزیت MP را ( که محصولی جدید و انحصاری از گروه صنعتی دکووال ) ، تولید و در بازار ارائه کرده است . 
 
 شرکت معروف و معتبر دکووال ، دارای بیش از هفده سال سابقه درخشان در تولید انواع پنل های دیوارپوش ، می باشد و همواره در تمامی این سال ها ، با موفقیت تمام به مسیر خود ادامه داده و محصولاتی درجه یک و با کیفیت ، تولید و عرضه نموده است .
 
این محصول منحصر به فرد و پر کاربرد ، جایگزین مناسب ترموود می باشد که ، دارای ظاهری کاملا طبیعی است و همچنین غیر قابل تشخیص با چوب ترموود و دکوراتیو می باشد . 
 
 پنل های خاص و کاربردی کامپوزیت MP شرکت دکووال  ( بدون نیاز به رنگ آمیزی ، بتونه کاری ، و ... ) ، صد در صد عایق حرارت ، صوت ، و رطوبت می باشند و مهم تر از همه این که ، قابل شستشو نیز هستند . به همین سبب افراد می توانند با خاطر آسوده ، هر زمان که نیاز بود پنل خود را همچون روز اول ، تمیز و درخشان کنند .

در خصوص نصب پنل های کامپوزیت MP شرکت معتبر دکووال ، باید افزود که : نصب این پنل ها ، ساده و بدون نیاز به هر گونه زیرسازی برای نمای خارجی یا حتی داخلی ساختمان ، می باشد ‌.
 
لازم به ذکر است که : این محصول منحصر به فرد ، با ثبت اختراع متریال خاص تولیدی و همچنین ثبت طرح صنعتی مدل ها ، به طور انحصاری توسط کارخانه دکووال تولید شده است .
 
از دیگر مشخصات پنل های کامپوزیت MP این شرکت معتبر ، می توان به وزن آن اشاره کرد . در واقع ، وزن این محصول ، حدود دو و نیم کیلوگرم می باشد ، که بسیار سبک است . در خصوص ابعاد پنل ها نیز ، باید افزود که : ابعاد هر یک از این پنل ها ، ۳ / ۱ *۳ / ۲ متر مربع ، است .‌به عبارت دیگر ، پوشش هر پنل سه متر مربع می باشد .
 
 این پنل های پر طرفدار و زیبا ، دارای تنوع نامحدود در رنگ و پتینه هستند ، به طوری که هر فردی با هر سبک و سلیقه ای ، می تواند از این محصول در محیط خود بهره ببرد .
 
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال ، جایگزین بسیار مناسبی برای آجر طبیعی ، سنگ ، و چوب می باشند . همچنین با نصب این پنل های پر کاربرد ، می توان از رشد ، کپک ، قارچ ، و جانور در سطح و یا حتی پشت پنل ، جلوگیری نمود .

وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت معتبر دکووال ، با رصد دقیق بازار دکوراسیون داخلی ، از شرکت های وارد کننده ، فروشگاه ها ، و شرکت های پخش حمایت می کند . این وبسایت معتبر ، به هر فروشگاه دکوراسیون ، صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد تا در آن صفحه ، محصولات خود را ثبت و راحت تر با مشتریان ، ارتباط برقرار نمایند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت دکووال را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .