با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم




شرکت معتبر و معروف پلاستر ، اولین و قدیمی ترین شرکت در ایران می باشد که در زمینه تولید کاغذ دیواری ، فعالیت می کند .  در ابتدا این شرکت معتبر ، به علت عدم وجود دستگاه ، کاغذ های بدون PVC تولید می کرد . اما اینک با ورود دستگاه های جدید و مدرن ، کاغذ دیواری های قابل شستشو نیز تولید می کند .

نکته حائز اهمیتی که ، باید در خصوص کاغذ دیواری های شرکت پلاستر ذکر کرد ، این امر است که : اینک در ایران کارخانه گرانتیل وجود دارد که کاغذ دیواری های بسیار زیادی ، تولید می کند ولی شرکت معتبر پلاستر ، در میان فروشگاه های دکوراسیون سراسر کشور ، به عبارتی جایگاه خاص خود را دارد و همچنین دارای اعتبار بسیار زیادی ، در صنف دکوراسیون داخلی در ایران می باشد .
 
 کاغذ دیواری های شرکت پلاستر، همواره کاغذ دیواری هایی با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشند ، که جنس این کاغذ دیواری ها ، پیپر است و روکش PVC ندارند .
 
با وجود آن که برخی شرکت ها همچون شرکت پلاستر ، در زمینه تولید کاغذ دیواری فعالیت می کنند ، ولی با این حال باز هم این شرکت ها به سبب آن که مواد اولیه آن ها از خارج از کشور ، وارد می شود با مشکلات بسیاری همچون : نوسان شدید قیمت ارز ، وابستگی بسیار زیاد بازار به ارز ، و ... مواجه هستند و به قولی می توان گفت که : هنوز در بحث تولید آلبوم های کاغذ دیواری ، به خودکفایی نرسیده ایم .

از طرفی مشکلات مذکور ، تنها شامل شرکت های تولید کننده آلبوم های کاغذ دیواری نمی باشد . بلکه شرکت هایی که در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کنند دارای مشکلات فراوانی می باشند . مشکلاتی مانند : تعلق نگرفتن ارز دولتی به آنان ، به سبب کالای لوکس محسوب شدن آلبوم های کاغذ دیواری ، عدم ثبات قیمت ارز ، نوسان قیمت ارز ، عدم حمایت دولت از شرکت های وارد کننده ، و ... که باعث می شود برخی مواقع یک شرکت وارد کننده محصولی را به طور مثال ، زمانی وارد کند که قیمت دلار بسیار بالاست و در هنگام فروش ، با سقوط قیمت دلار مواجه شود به طوری که هیچ چاره ای جز حراج آلبومش برای او باقی نماند .
البته حراج آلبوم های کاغذ دیواری دارای علل دیگری نیز می باشد ، عللی مانند اینکه به طور معمول بعد از گذشت دو الی سه سال از واردات یک آلبوم ، آلبوم های کاغذ دیواری جدید با طرح هایی بروز وارد می شوند ، که اکثر افراد تمایل به تهیه آن دارند ، به همین جهت شرکت های وارد کننده ، آلبوم قدیمی خود را دیگر شارژ نمی کنند و کد های باقی مانده آن را حراج و در نهایت از رده خارج می کنند ، تا آلبومی جدید تهیه نمایند .

از جمله محصولات این شرکت معتبر ، می توان به : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری رز ، 
۲ / آلبوم کاغذ دیواری کلاسیک، 
۳ / آلبوم کاغذ دیواری برنز، 
۴ / آلبوم کاغذ دیواری کروم، 
۵ / آلبوم کاغذ دیواری دیاموند، 
۶ / آلبوم کاغذ دیواری النا، 
۷ / آلبوم کاغذ دیواری اترنیتی، 
۸ / آلبوم کاغذ دیواری فلورا، 
۹ / آلبوم کاغذ دیواری گلد ، 
۱۰ / آلبوم کاغذ دیواری هارمونی، 
۱۱ / آلبوم کاغذ دیواری ایده آل ،
۱۲ / آلبوم کاغذ دیواری متروپلیتن، 
۱۳ / آلبوم کاغذ دیواری رنسانس، 
۱۴ / آلبوم کاغذ دیواری سنسو سریکو ،
۱۵ / آلبوم کاغذ دیواری سوپریم ،
۱۶ / آلبوم کاغذ دیواری رویال ،
اشاره کرد. 
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت پلاستر ، با رصد دقیق و موشکافانه بازار دکوراسیون داخلی ، از فروشگاه ها ، شرکت های پخش ، و شرکت های وارد کننده حمایت می کند . این وبسایت معتبر ، به هر فروشگاه دکوراسیون داخلی ، یک صفحه اختصاصی ارائه می دهد تا محصولات خود را در آن ثبت و راحت تر با مشتریانشان ، ارتباط برقرار نمایند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت پلاستر را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .