شرکت هوس دکور موفق در واردات و پخش کاغذ دیواری
شرکت هوس دکور موفق در واردات و پخش کاغذ دیواری
شرکت هوس دکور موفق در واردات و پخش کاغذ دیواری 
 
 

شرکت معروف و معتبر هوس دکور ، یکی از موفق ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات و همچنین پخش آلبوم های کاغذ دیواری ، فعالیت می کند .
 
این شرکت معتبر ، همواره محصولاتی بی نظیر با جنسی و کیفیتی عالی ، وارد و عرضه می‌ کند . که از جمله محصولات آن ، می توان به : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری BIANCA ،
۲ / آلبوم کاغذ دیواری AVENTUS ،
۳ / آلبوم کاغذ دیواری ALINE ،
۴ / آلبوم کاغذ دیواری MANELY ،
۵ / آلبوم کاغذ دیواری SATIN ، 
۶ / آلبوم کاغذ دیواری AMYTIS ،
اشاره کرد ‌.
 
 نکته ای که باید در خصوص آلبوم های کاغذ دیواری شرکت هوس دکور ، اشاره کرد این امر است که : شرکت های وارد کننده ، همواره باید توجه داشته باشند که محصولات آن ها ، مملو از کد های عدم نشود . در واقع راز بقا در بازار پر‌ رقابت دکوراسیون داخلی ایران ، فول بودن موجودی محصولات است . به عبارت دیگر ، شرکت های وارد کننده نباید بگذارند که محصولات آن ها ، به عدم بخورد چرا که در این صورت ، دیگر مغازه دار آلبوم های آن شرکت را به مشتریان خود نشان نخواهد داد ، به این خاطر که ممکن است  کدی مورد پسند مشتری باشد که آن کد موجود نباشد ، و حقیقتا این موضوع از حوصله مشتری و مغازه دار خارج است .

باید به این نکته نیز اشاره کرد که : شرکت های وارد کننده پس از آن که چیزی حدود ۲ الی ۳ سال از واردات یک آلبوم کاغذ دیواری گذشت ، به خاطر آن که آلبوم های جدیدی با طرح های بروز تر و جدید تر در بازار موجود می باشد ، و دیگر کمتر کسی به آلبوم قدیمی آن ها توجه می کند ، محصول خود را شارژ نمی کنند و کد های باقی مانده از آن آلبوم را حراج و در نهایت از رده خارج می کنند ، تا محصولی جدید تر با طرح های بروز وارد کنند .
 
البته تنها علت حراج آلبوم های کاغذ دیواری ، این امر نمی باشد بلکه علل بسیاری زیادی ممکن است باعث حراج یک آلبوم شود . به عنوان مثال : از آن جایی که قیمت دلار هیچ ثباتی ندارد و به طور دائم در نوسان می باشد ، و بازار ایران نیز وابسته به دلار است ، گاها ممکن است این اتفاق بیفتد که یک شرکت وارد کننده ، آلبومی را هنگامی تهیه کند که قیمت دلار بالاست ، و درست در زمان فروش با سقوط عجیب قیمت دلار رو به رو شود . به طوری که متحمل ضرر بسیار زیادی گردد ، و چاره ای جز حراج آلبوم برای او باقی نماند . 
 
البته نوسان شدید قیمت دلار ، و وابستگی بازار ایران به دلار ، تنها مشکلات شرکت های وارد کننده نیست ، بلکه مشکلاتی همچون : تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری ( به جهت کالای لوکس محسوب شدم آنان ) ، و عدم حمایت دولت از شرکت های وارد کننده ، و ... از دیگر مشکلات فراوان این شرکت ها می باشد که با آن مواجه هستند .

وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت هوس دکور ، با رصد موشکافانه و دقیق بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از فروشگاه های دکوراسیون ، شرکت های وارد کننده ، و شرکت های پخش حمایت می کند . این وبسایت معتبر ، به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد تا محصولات خود را در آن ثبت ، و با مشتریان راحت تر ارتباط برقرار کنند .
 
 
کدام‌ فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت هوس دکور را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .