با محصولات شرکت بنتلی آشنا شویم
با محصولات شرکت بنتلی آشنا شویم
با محصولات شرکت بنتلی آشنا شویم 
 
 

شرکت معتبر و موفق بنتلی ، یکی از معروف ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی این شرکت ، در تهران می باشد ) .
 
این شرکت معتبر ، در تمامی استان ها دارای نمایندگی است و به عبارت دیگر ، به وسیله نمایندگان با فروشگاه ها ارتباط برقرار می نماید .
 
شرکت موفق بنتلی ، همواره محصولاتی با کیفیت ، درجه یک ، با طرح هایی جدید و بروز وارد ، و با پشتوانه عالی در بازار عرضه می کند . 
 
از جمله آلبوم های کاغذ دیواری درجه یک و مرغوب این شرکت ، می‌ توان به : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری ولنتینو ( Valentino ) ،
۲ / آلبوم کاغذ دیواری مرلوت ( Merlot ) ،
۳ / آلبوم کاغذ دیواری سنتوس ) Santos ) ،
۴ / آلبوم کاغذ دیواری پینکی پای ( Pinkie pie ) ،
۵ / آلبوم کاغذ دیواری سلین ( Celine ) ،
۶ / آلبوم کاغذ دیواری لورنزو ( Lorenzo ) ،
۷ / آلبوم کاغذ دیواری ونکلیف ( Van cleef ) ،
۸ / آلبوم کاغذ دیواری پتک ( Patek ) ،
۹ / آلبوم کاغذ دیواری مون لایت ( Moon light ) ،
۱۰ / آلبوم کاغذ دیواری آمارون ( Amaron ) ،
اشاره کرد .
 
لازم به ذکر است که : تنها موجودی آلبوم های کاغذ دیواری سنتوس ، ونکلیف ، و پتک شرکت بنتلی ، فول می باشد . 


شرکت بنتلی ، همچون دیگر شرکت های وارد کننده ، پس از گذشت دو الی سه سال از وارد کردن یک آلبوم کاغذ دیواری ، به سبب آن که آلبوم هایی با طرح های جدید و بروز وارد می شوند و افراد ، دیگر توجهی به آلبوم های قدیمی نمی کنند ، محصول خود را حراج و سپس از رده خارج می نماید تا ، محصولی جدید تر و بروز تر وارد کند .
 
البته ، واردات آلبومی جدید ، تنها علت حراج آلبوم های کاغذ دیواری نمی باشد ، بلکه از آن جایی که بازار ایران وابسته به دلار است و قیمت دلار هم ثابت نیست ، این احتمال وجود دارد که شرکتی آلبومی را هنگامی وارد کند ، که قیمت دلار بسیار بالا است و درست در هنگام فروش آلبوم ، با سقوط قیمت دلار مواجه شود به طوری که ، هیچ چاره ای جز حراج آلبوم ، برای او باقی نماند .
 
اما ، نکته ای که تمامی شرکت های وارد کننده باید به خوبی بدانند و آن را رعایت کنند ، این است که : رقابت زیادی در بازار دکوراسیون داخلی ایران ، میان شرکت های وارد کننده وجود دارد ، و برای آن که شرکتی بتواند در این رقابت ها بماند ، نباید محصولاتش به عدم بخورند . چرا که در چنین صورتی ، فروشگاه ها محصول آن شرکت را ، دیگر به مشتریان خود نشان نخواهند داد . به این خاطر که ممکن است کدی مورد پسند مشتری واقع شود ، که موجود نباشد و این از حوصله مشتری و فروشگاه ها ، خارج است .
 
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت موفق بنتلی ، با رصد موشکافانه و دقیق بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های پخش ، شرکت های وارد کننده ، و فروشگاه ها حمایت می کند . این وبسایت معتبر ، به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن صفحه ثبت و با مشتریان راحت تر ارتباط برقرار نمایند .

کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت بنتلی را ارائه می دهد ؟ کلیک کنید .