5 روش هوشمند برای به روز رسانی اتاق نشیمن - به صورت رایگان
5 روش هوشمند برای به روز رسانی اتاق نشیمن - به صورت رایگان
5 روش هوشمند برای به روز رسانی اتاق نشیمن - به صورت رایگان
 

 
( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
آنها می گویند که بهترین چیزها در زندگی رایگان است ، اما ما کم کم احساس می کنیم که دیگر هیچ چیز رایگان نیست . چه بخواهید نمایش رنوی خانگی مورد علاقه خود را پخش کنید ، یا شانس خود را با یک پروژه DIY امتحان کنید ، تقریباً این روزها برای انجام هر کاری مجبور به کنار گذاشتن یک سکه جدی ، هستید .
 
اما باور کنید یا نه ، می توان بدون صرف حتی یک ریال تزئین کرد . کلید یا راه حل ؟ استفاده از چیزهایی که از قبل دارید به روش های جدید و خلاقانه . به پیمایش برای پنج هک طراحی اتاق نشیمن که ، می توانید به صورت رایگان کامل کنید ، ادامه دهید .
 

 ۱ / روسری را قاب کنید

 
یک روسری زیبا که هرگز نمی پوشید ، بردارید و به جای آن به دیوار آویزان کنید . به این به عنوان نسخه ای بسیار کلاسیک از ملیله های دوران دانشگاه خود ، فکر کنید ! لذت بیشتری نسبت به نشستن در پشت کمد برای شما به ارمغان می آورد ، و آثار هنری منحصر به فرد و فانتزی برای اضافه کردن به خانه خود ، خواهید داشت . فقط مطمئن شوید که ابتدا اتو خود را بردارید ، تا هر گونه چین و چروک بر روی روسری را ، صاف کنید !


۲ / رشد گیاه خود 

 

اگر می خواهید توهم یک باغ بزرگ تر را ، در خانه ایجاد کنید - یا چند گلدان بامزه داشته باشید که می خواهید از آنها استفاده کنید - گیاهان خود را تکثیر کنید . 

هنگامی که ، سبزی های برگ دار خود را با دقت به واحدهای کوچکتر جدا کردید ، همه را در کمد یا یک قفسه کوچک ، به صف کنید و نمایش خیره کننده دوستان سبز خود را ، تحسین کنید . کاشت اضافی در دست ندارید ؟ همیشه می توانید شیشه ها یا قوطی های بامزه ای را که قبلاً در خانه دارید ، تغییر کاربری دهید !
 
 

۳ / مجموعه خود را به یک لحظه طراحی تبدیل کنید

 
من و دوستانم عاشق جمع‌آوری کتاب های کبریت در رستوران ها هستیم، و در حالی که آن ها کمی قدیمی به نظر می رسند ، اما بسیاری از مکان ها هنوز این کتاب ها را توسط غرفه میزبان عرضه می کنند و ساختن انبار خود را آسان می کند ! اگر کتاب های کبریتی از رستوران های مورد علاقه یا مناسبت خاص در دست دارید ، آن ها را در یک کاسه روی میز قهوه تان قرار دهید . 
 

۴ / به فضای خود حالتی اسپرت بدهید


دوست دارید تنیس بازی کنید یا موج سواری ؟ با آویزان کردن راکت به دیوار ، یا نگه داشتن تخته موج سواری  در فضای خود ، وسایل خود را در معرض نمایش بگذارید . شما نه تنها کمی از شخصیت خود را به نمایش می گذارید ، بلکه مواردی را که معمولاً ممکن است در انبار نگهداری شوند را نیز ، در طرح دکور موجود خود قرار می دهید . وقتی می توانید با چیزهایی که در حال حاضر دارید و استفاده می کنید هنری شوید ، نیازی به خرید چیز جدیدی نیست !
 
۵ / پرینت عکس های مورد علاقه خود ، بزرگ یا کوچک ، را روی میز قهوه خوری خود نگه دارید تا ، لحظات سرگرم کننده ای را با دوستان و خانواده به خاطر بسپارید . وقتی میهمانان در آنجا توقف می کنند ، بسیار بیشتر از آن ها استفاده می کنند تا در کشوی تصادفی آشپزخانه .