شرکت تکین دکور و آلبوم کاغذ دیواری آرتمیکس
شرکت تکین دکور و آلبوم کاغذ دیواری آرتمیکس
شرکت تکین دکور و آلبوم کاغذ دیواری آرتمیکس
 



شرکت معتبر و معروف تکین دکور ، که انبار و دفتر مرکزی آن در تهران ، خیابان اتحاد می باشد ، حدود ده سال است که فعالیت خود را در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری ، شروع کرده است . 
 
در ابتدا ، شرکت موفق و منظم تکین دکور کار خود را با آلبوم هایی به نام : آلبوم کاغذ دیواری مستروال ، لایف استایل ، و آرتور ، آغاز کرد که بعد از گذشت مدتی این آلبوم ها را حراج و در نهایت از رده خارج کرد . 
حراج آلبوم های کاغذ دیواری ، علل مختلفی دارد . مانند این که : پس از گذشت دو الی سه سال از واردات یک آلبوم ، بی شک آلبوم هایی جدید تر و بروز تر وارد می شوند که اکثر افراد ، تمایل به تهیه نمودن آنان دارن  و کم تر کسی به آلبوم های قدیمی توجه می کند . به همین خاطر شرکت های وارد کننده ، دیگر آلبوم قدیمی خود را شارژ نمی کنند و کد های باقی مانده را ، حراج و از رده خارج می کنند تا آلبومی جدید وارد نمایند .
البته این یکی از علل حراج آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ،  گاهی اوقات به سبب آن که بازار ایران وابسته به دلار است و قیمت دلار هم ، ثبات ندارد و  دائما در نوسان می باشد ، ممکن است شرکتی آلبومی را با قیمت دلار بسیار زیاد وارد کند و  در هنگام فروش ، قیمت دلار کاهش یابد و باعث ضرر آن شرکت شود . به طوری که چاره ای جز حراج آلبوم کاغذ دیواری برای او باقی نماند .
با تمام این تفاسیر ، شرکت های وارد کننده باید این نکته را در نظر داشته باشند که همیشه با پشتوانه عالی محصولات خود را تامین کنند و نگذارند محصولی به عدم بخورد ، چرا که راز موفقیت و باقی ماندن در رقابت بسیار زیادی که میان شرکت های وارد کننده برقرار است ، به عدم نخوردن محصولات می باشد .

شرکت تکین دکور ، اینک دارای پنج آلبوم می باشد که عبارت است از : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری ARTMAN ،
۲ / آلبوم کاغذ دیواری ARTLAND ،
۳ / آلبوم کاغذ دیواری ARTAN ،
۴ / آلبوم کاغذ دیواری ARTENUS ،
۵ / و آلبوم کاغذ دیواری کودک BRANDON ،
می باشد .
لازم به ذکر است که : شرکت تکین دکور ، از جمله شرکت های موفق و منظمی می باشد که تا کالایی به عدم میخورد ، بلافاصله آن را موجود می نماید . 
این شرکت موفق ، هم به صورت مویرگی و هم توسط نمایندگان خود ، با فروشگاه ها ارتباط دارد . 
اینک این شرکت معتبر،  آلبوم تلفیقی خود ( آلبوم تلفیقی:  آلبومی منتخب از طرح های پر‌طرفدار و پر فروش ، چند آلبوم دیگر می باشد و به عنوان یک آلبوم کاغذ دیواری جدید ، عرضه می‌ شود . لازم به ذکر است که : جلد این آلبوم در ایران تولید شده است ) ، معرفی کرده است .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت موفق و معروف تکین دکور ، با رصد موشکافانه و دقیق بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های وارد کننده ، فروشگاه ها ، و شرکت های پخش ، حمایت می کند . این وبسایت معتبر ، به هر فروشگاه دکوراسیون ، صفحه اختصاصی ارائه می دهد تا محصولات خود را در صفحه مخصوص به خود ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان ، ارتباط برقرار کنند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت تکین دکور را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .