یک سازمان دهنده حرفه ای در مورد آنچه که باید قبل از بازسازی در نظر بگیرید
یک سازمان دهنده حرفه ای در مورد آنچه که باید قبل از بازسازی در نظر بگیرید
یک سازمان دهنده حرفه ای در مورد آنچه که باید قبل از بازسازی در نظر بگیرید

 

 
( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی ) 

 

 

تغییر خانه فقط به ظاهر آن نیست. این 4 سوال را بپرسید تا مطمئن شوید خانه شما نیز به خوبی کار می کند. 

بازسازی فرصتی برای ایجاد فضایی است که سبک شخصی شما را منعکس می کند - اما به همان اندازه مهم، فرصتی برای ترکیب عملکرد بهتر برای زندگی روزمره شماست . برای موفق ترین بازسازی، باید در نظر بگیرید که اکنون چگونه زندگی می کنید و چگونه می خواهید ایده آل زندگی کنید. به هر حال، بازسازی فرصتی برای ایجاد عادات جدید و سازمان یافته تر است. 
 
·        چگونه از فضاهای خود استفاده می کنید؟

کارهای روزمره اعضای خانواده خود را در نظر بگیرید. در حال حاضر چگونه از فضاهای خود استفاده می کنید؟ چه چیزی کار نمی کند؟

به عنوان مثال، اگر شما یک خانواده بدون کفش در خانه هستید و کفشش ها در نزدیکی ورودی خانه تا انباشته می‌شوند، در نظر بگیرید که یک توکار جذاب به ورودی جلو ( یا هر جایی که وارد خانه می‌ شوید ) برای نگهداری کفش ها اضافه کنید. .
 
 
·        چند نفر از فضاهای ذخیره سازی استفاده خواهند کرد؟

طرح بازسازی شما باید فضای کافی را برای همه افراد خانواده شما فراهم کند . در غیر این صورت ممکن است با اقلام اضافی مواجه شوید که در مکان های ذخیره سازی تعیین شده جا نمی‌ شوند و در نتیجه خانه ای به هم ریخته ایجاد می کنند . برخی برنامه ریزی های اولیه می تواند از این مشکل جلوگیری کند.
 
من انبارهای زیبای بسیاری را دیده ام که به اندازه کافی برای نیازهای خانواده طراحی نشده بودند و در نتیجه کانتر ها سرریز و نامرتب بودند. قبل از اینکه متعهد به اندازه و چیدمان انباری یا سایر قسمت های نگهداری مواد غذایی خود شوید، الگوهای خرید مواد غذایی خود را در نظر بگیرید. خانه شما چقدر بزرگ است و چند وقت یکبار خرید می کنید ؟ آیا تمایل به خرید اقلام عمده یا مقدار کمتر دارید؟ 
 
منطقه تخلیه ، اگر جریان خانه برای سبک زندگی شما منطقی باشد، با رعایت قوانین خانه برای مدیریت آشفتگی، موفقیت بیشتری خواهید داشت. وقتی شما و اعضای خانواده تان وارد خانه می شوید، وسایلی که با خود حمل می کنید کجا می روند؟ کوله پشتی، کیف پول و پست نیاز به مکان مشخصی دارند تا روی میز ورودی یا پیشخوان آشپزخانه یا بدتر از آن، طبقه ورودی قرار نگیرند.


اگر متراژ مربع شما اجازه می دهد، یک گلخانه می تواند محل تخلیه ایده آلی برای این اقلام و همچنین برای ژاکت ها و کلید ها باشد. 
گلخانه باید نزدیک به جایی که وارد خانه می شوید ساخته شود، اما به دلایل زیبایی شناختی، ترجیحاً از ورودی اصلی جلویی قابل مشاهده نباشد. اتاق گلخانه ای با دسترسی به گاراژ و درب جانبی ایده آل خواهد بود.

اگر برنامه های بازسازی شما نمی‌ توانند فضایی کامل را در خود جای دهند، هنوز هم می توانید در جای دیگری، یک پیشخوان کوچک و یک بانک کابینت در گاراژ، در اتاق رخت‌شویی یا با یک کمد ورودی چند منظوره، یک منطقه ریزش استفاده کنید.
 
·        آیا فضاهای شما هدف مفیدی دارند؟

اگر قصد دارید برای مدت طولانی در خانه بمانید، از طراحی آن برای حمایت از سبک زندگی خود نترسید. به هر حال، شما برای هر فوت مربع خانه خود پول پرداخت کرده اید و بنابراین هر فضای استفاده نشده یا ناکارآمد، املاک و مستغلات هدر می رود.

۴ . آیا وضعیت خانواده شما در آینده نزدیک تغییر خواهد کرد؟

عاقلانه است که تغییرات بالقوه خانواده را در حین ارائه یک طرح بازسازی در نظر بگیرید، به خصوص اگر این تغییرات را در آینده نزدیک پیش بینی می کنید.