با محصولات شرکت آرکو واردکننده کاغذ دیواری آشنا شویم
با محصولات شرکت آرکو واردکننده کاغذ دیواری آشنا شویم
با محصولات شرکت آرکو واردکننده کاغذ دیواری آشنا شویم



شرکت معتبر آرکو ( دفتر و انبار مرکزی تهران ) ، از موفق ترین شرکت هایی می باشد که از ده سال گذشته ، فعالیت خود را آغاز نموده است . و اینک ، دارای سه آلبوم کاغذ دیواری درجه یک به نام های : 
آلبوم کاغذ دیواری گادیوا، 
آلبوم کاغذ دیواری آواتار، 
و آلبوم کاغذ دیواری ماوی، 
می باشد .

شرکت موفق و معتبر آرکو ،‌ شرکت فعالی می باشد که با نمایندگان خود کار می کند . این شرکت ، در هر استان دارای نمایندگانی می باشد.

لازم به ذکر است که : این  شرکت معتبر ، دو آلبوم کاغذ دیواری خود را به نام های : آتن و پاندا به حراج گذاشته است . 

در واقع ، حراج آلبوم های کاغذ دیواری توسط شرکت های وارد کننده ، علل مختلفی دارد . به طور مثال ؛ بعد از آن که شرکتی آلبومی را وارد کرد ، و حدود ۲ یا ۳ سال از ورود و عرضه آن آلبوم در بازار ، گذشت به تبع محصولاتی بروز تر وارد بازار می شوند ، که توجه مشتریان را به خود جلب می کنند و تقریبا اکثر افراد اقدام به تهیه آن آلبوم کاغذ دیواری ، با طرح هایی جدید و بروز می کنند و دیگر کسی توجه به آلبوم های قدیمی نمی کند . به همین خاطر ، شرکت های وارد کننده ، کد های باقی مانده از آلبوم قدیمی خود را ، حراج و سپس‌ از رده خارج می کنند ، و آلبومی جدید با بروز ترین و جدید ترین طرح ها ، وارد می کنند .
باید افزود که : حراج آلبوم های کاغذ دیواری ، علت دیگری هم دارد . در واقع به علت آن که کاغذ دیواری جزء کالا های لوکس محسوب می شود ، به آن ارز دولتی تعلق نمی گیرد ، از طرفی دولت نیز از شرکت های وارد کننده حمایتی نمی کند . و علاوه بر این مشکلات ، مشکل بزرگ‌ تری پیش روی شرکت های وارد کننده است ، و آن نوسان شدید قیمت دلار می باشد ، به طوری که گاها آلبومی‌ را زمانی وارد می کنند که قیمت دلار بسیار بالاست ، و درست در زمان فروش با سقوط عجیب قیمت دلار مواجه می شوند و دیگر‌ برای آن ها ، چاره ای به جز حراج محصولشان باقی نمی ماند .

با تمامی این اوصاف ، رقابت بسیار زیادی میان شرکت های وارد کننده ، وجود دارد و لازمه  باقی ماندن در این رقابت ها ، عرضه آلبوم کاغذ دیواری با پشتوانه عالی در بازار می باشد . به این معنا که : نباید به هیچ عنوان محصولی مملو از کد های عدم شود ، چرا که در این صورت ، دیگر فروشگاه ها آن آلبوم را به مشتریان خود نشان نمی دهند . به این خاطر که امکان دارد مشتری کدی را بپسندد که آن کد موجود نباشد ، و این موضوع از حوصله مشتری و فروشگاه ها خارج است . بنابراین ، شرکت های واردکننده همچون شرکت آرکو ،  برای آن که در این رقابت ها باقی بمانند ، نباید محصولشان به عدم بخورد .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت معتبر آرکو ، با رصد دقیق و موشکافانه بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از نمایندگان ، شرکت های پخش ، و شرکت های وارد کننده حمایت می کند . این وبسایت ، با ارائه صفحات اختصاصی به فروشگاه ها ، این امکان را برای آنان فراهم می کند ، تا محصولات خود را در صفحه مخصوص به خود ثبت کنند ، و راحت تر با مشتریان شان ارتباط برقرار کنند .
 
 
کدام‌ فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت آرکو را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .