با شرکت ژیوار وارد کننده کالای دکوراسیون داخلی آشنا شویم
با شرکت ژیوار وارد کننده کالای دکوراسیون داخلی آشنا شویم
با شرکت ژیوار وارد کننده کالای دکوراسیون داخلی آشنا شویم
 

 
 شرکت معتبر و موفق ژیوار ، شرکتی قدیمی و بزرگ در ایران می باشد که در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک ، در بازار عرضه می نماید ( لازم به ذکر است که : این شرکت معروف ، وارد کننده انحصاری پاررکت لمینت زینت نیز می باشد ) .
 
از جمله محصولات شرکت ژیوار ، می توان به : 
آلبوم کاغذ دیواری سلین ،
آلبوم کاغذ دیواری کوکوتا سلین ،
آلبوم کاغذ دیواری لیورنو ،
آلبوم کاغذ دیواری کاندینیار ،
آلبوم کاغذ دیواری کالی ،
آلبوم کاغذ دیواری تورتین ،
آلبوم کاغذ دیواری والی بلانچه ،
آلبوم کاغذ دیواری آلتگاسه ،
آلبوم کاغذ دیواری آدونا ،
آلبوم کاغذ دیواری اوربن کلاسیک ،
آلبوم کاغذ دیواری واید ،
آلبوم کاغذ دیواری سمرقند ، 
آلبوم کاغذ دیواری کیلیم ،
آلبوم کاغذ دیواری کاشان ،
و آلبوم کاغذ دیواری هوم ، 
اشاره کرد .

نکته حائز اهمیتی که باید در خصوص شرکت های وارد کننده ، ذکر کرد این امر است که به طور معمول بعد از گذشت دو الی سه سال از واردات یک آلبوم کاغذ دیواری ، به سبب آن که آلبوم هایی با طرح های جدید تر و بروز تری وارد می شوند به همین خاطر اکثر افراد تمایل دارند تا از جدید ترین طرح ها در محیط خود بهره ببرند به همین سبب دیگر شرکت های وارد کننده ، آلبوم قدیمی خود را شارژ نمی کنند و کد های باقی مانده از آن را حراج و سپس به طور کامل از رده خارج می کنند ، و آلبومی با طرح های جدید و بروز وارد می کنند .
 
البته ، حراج آلبوم های کاغذ دیواری تنها مختص به ورود آلبومی جدید نیست ، از آن جایی که بازار ایران به شدت وابسته به دلار است و قیمت دلار دائما در حال نوسان می باشد ، و از طرفی دولت نیز از شرکت های وارد کننده حمایت نمی کند و برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری ( به سبب کالای لوکس محسوب شدن آنان ) ، ارز دولتی تعلق نمی گیرد ، گاهی اوقات ممکن است شرکتی آلبومی‌‌ را هنگامی وارد کند که قیمت دلار به شدت بالاست ، و در زمان فروش با کاهش قیمت دلار مواجه گردد ، به طوری که زیان بسیار زیادی را متحمل شود و چاره ای به جز حراج آلبوم خود نداشته باشد . 

با تمامی این مشکلات ، شرکت های وارد کننده همچون شرکت ژیوار ، همواره باید این نکته را رعایت کنند که : به هیچ عنوان نباید محصولات آنان به عدم بخورد ، چرا که در بازار دکوراسیون داخلی ایران ، رقابت میان شرکت های وارد کننده بسیار زیاد است و برای آن که شرکتی در این رقابت ها باقی بماند ، نیاز است که محصولات خود را با پشتوانه عالی تامین کند . و از عدم خوردن محصولات خود جلوگیری نماید . چرا که فروشگاه ها آلبومی را که پر از کد های عدم باشد ، به مشتریان خود نشان نمی دهند . به این علت که ممکن است ، کدی مورد پسند مشتری قرار گیرد که موجود نباشد و حقیقتا این امر ، از حوصله مشتری و فروشگاه ها خارج است .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت ژیوار ، با رصد دقیق و موشکافانه بازار دکوراسیون داخلی ، از شرکت وارد کننده ، فروشگاه ها و شرکت های پخش ، حمایت می کند . این وبسایت معتبر ، به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی می دهد تا محصولات خود را در صفحه مخصوص به خود ، ثبت کنند و با مشتریان راحت تر ، ارتباط برقرار نمایند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت ژیوار را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .