بهترین راه برای حذف کاغذ دیواری
بهترین راه برای حذف کاغذ دیواری
بهترین راه برای حذف کاغذ دیواری

 
 
 
( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی ) 
 
 
زمانی فرا می رسد که تصمیم سختی برای حذف کاغذ دیواری خود می گیرید . اگر می خواهید طراحی قدیمی خود را با گزینه های بروز تر عوض کنید ، ​​ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم. اما ابتدا ، تمام داستان های ترسناکی را که درباره حذف کاغذ دیواری شنیده اید کنار بگذارید . در واقع آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست .
 
قبل از شروع برداشتن کاغذ دیواری ، مهم است که از سطوح دیگر اتاق در برابر آب و صابونی که در طول فرآیند استفاده می کنید محافظت کنید . حتما از نوار نقاش برای پوشاندن کامل تریم و قالب بندی استفاده کنید ، و HGTV توصیه می کند برای محافظت از پوشش ، یک پارچه قطره ای روی زمین قرار دهید .
 
در برخی موارد، کاغذ دیواری قدیمی شما ممکن است از دیوارها جدا شود. می توانید این فرآیند را با تلاش برای جدا کردن کاغذ دیواری با دست و بدون آب شروع کنید. کوواکس می گوید : « با استفاده از یک چاقوی نواری - همان چیزی که برای وصله کردن دیوارها استفاده می کنید - لبه آن را پیدا کنید و سعی کنید آن را بتراشید .
 
در نهایت ، کاغذی که می توانید با دست یا با چاقو پوست بگیرید ، تمام می شود . در این مرحله ، باید دیوار را اسپری کنید. کوواکس توصیه می کند کاغذ را با آب گرم اسپری کنید تا به جدا شدن آن از دیوار کمک کند . هر بطری اسپری عمومی این کار را انجام می دهد ، اما یک اسپری خلاء ممکن است روند را تسریع کند . در موارد سخت، بخارپز بهترین گزینه شما خواهد بود. کف ها را با پلاستیک یا پارچه قطره ای بپوشانید و سخاوتمندانه تمام دیوار را بپاشید .
 
پس از چند دقیقه اجازه دادن به آب ، می توانید شروع به خراشیدن کاغذ کنید . از همان چاقوی نواری استفاده کنید ، به آرامی کاغذ دیواری را از چپ به راست یا بالا و پایین جدا کنید ، بسته به اینکه چه چیزی راحت تر به نظر می رسد . اگر هنوز با مشکل مواجه هستید ، چندین بار روی دیوار اسپری کنید .

مراقب باشید دیوار زیر آن خراشیده نشود ، که ممکن است بعداً مشکلاتی ایجاد کند . اگر لایه دیگری از کاغذ دیواری پیدا کردید ، لایه اول را تمام کنید و سپس به لایه دوم بروید—شما می توانید هر بار فقط یک لایه را بدون آسیب رساندن بردارید .
 
هنگامی که تمام کاغذها از بین رفت ، زمان شستن دیوار است تا بتوانید پرایمر یا خمیر اضافی را پاک کنید. کوواکس توصیه می کند اسفنج را با آب خیس کنید و چندین بار از روی دیوار عبور کنید . باور کنید یا نه ، این مهمترین مرحله در کل فرآیند است .
او توصیه می کند : « مهم نیست که چقدر کاغذ را خوب برداشته اید ، اگر خمیر قدیمی را نشویید ، هنگام تلاش برای رنگ آمیزی یا کاغذ دیواری مجدد با مشکل مواجه خواهید شد » .

حتی لکه های ریز خمیر می تواند درمان بعدی دیوار شما را از مسیر خارج کند . به گفته Family Handyman ، "اگر همه چیز را از بین نبرید ، وقتی دیوار را رنگ می کنید ، رنگ در نهایت پوسته پوسته می شود و ترک می خورد . کاغذ دیواری که روی آن اعمال می شود حباب می زند یا به درستی نمی چسبد ."
 
 
پس از انجام تمام کارهای سخت حذف کاغذ دیواری محو شده خود ، در نهایت می توانید از پاداش خود لذت ببرید : انتخاب یک طرح جدید و زیبا . همه چیز را با یک لایه رنگ ساده نگه دارید یا فضا را با یک الگوی کاغذ دیواری خلاقانه و الهام گرفته اصلاح کنید .