شرکت تکین دکور همچنان موفق در واردات و پخش کاغذ دیواری
شرکت تکین دکور همچنان موفق در واردات و پخش کاغذ دیواری
شرکت تکین دکور همچنان موفق در واردات و پخش کاغذ دیواری
 
 

شرکت موفق تکین دکور ( انبار و دفتر مرکزی در شرق تهران خیابان اتحاد ) شرکت معتبری می باشد که ، در ده سال اخیر فعالیت خود را آغاز نموده است . این شرکت معروف در ابتدا دارای آلبوم های کاغذ دیواریی به نام های : آلبوم کاغذ دیواری درجه یک و با کیفیت مستروال ، لایف استایل ، و آرتور بود که پس از گذشت مدتی ،  کد های باقی مانده از آن آلبوم ها حراج و سپس از رده خارج نمود .
 
در واقع شرکت ها به علل مختلفی ، اقدام به حراج محصولات خود می کنند . به عنوان مثال : بعد از آن که حدود دو یا سه سال از وارد نمودن آلبومی گذشت ، به تبع آلبوم های جدیدی وارد بازار می شوند که افراد تمایل به تهیه آنان دارند ، به همین علت شرکت های وارد کننده کد های باقی مانده از آلبوم های قدیمی خود را ، حراج می کنند و آلبومی جدید با طرح های بروز وارد می کنند .
حراج آلبوم های کاغذ دیواری ممکن است علت دیگری نیز داشته باشد . از آن جایی که بازار ایران وابسته به دلار است و دلار هم قیمت ثابتی ندارد و به طور دائم در نوسان می باشد ، ممکن است شرکتی هنگامی که قیمت دلار بسیار بالا است ، محصولی را وارد کند و در زمان فروش ، با کاهش عجیب قیمت دلار مواجه شود ، به طوری که ضرر بسیار زیادی را متحمل گردد و چاره ای جز حراج آلبوم خود ، نداشته باشد .
 
اینک ، شرکت معتبر تکین دکور دارای پنج آلبوم کاغذ دیواری ، به نام های : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری ARTMAN ،
۲ / آلبوم کاغذ دیواری ARTLAND ،
۳ / آلبوم کاغذ دیواری ARTAN ،
۴ / آلبوم کاغذ دیواری ARTENUS ،
۵ / و آلبوم کاغذ دیواری کودک BRANDON ،
می باشد .

این شرکت شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که بسیار منظم در این زمینه فعالیت می کند . شرکت تکین دکور ، باید همواره این نکته را به خاطر داشته باشد که نباید محصولاتش به عدم بخورند . در واقع با آن که مشکلات بسیار زیادی ( همچون : تعرفه های زیاد گمرک ، مالیات های سنگین ، تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری ، عدم حمایت دولت ، و ... ) پیش روی شرکت های وارد کننده است ، اما با این حال به هیچ عنوان نباید محصولات شرکت های وارد کننده به عدم بخورد ، چرا که رقابت در بازار دکوراسیون داخلی ایران بسیار زیاد می باشد ، و فروشگاه ها آلبومی را که مملو از کد های عدم باشد ، به مشتریان خود ارائه نمی دهند چرا که ممکن است مشتری کدی را بپسندد که موجود نباشد و این موضوع ، از حوصله فروشگاه ها و مشتری خارج است . بنابراین شرکت های وارد کننده ، باید محصولات خود را با پشتوانه عالی ، تامین نمایند .
 
البته باید افزود که ، شرکت تکین دکور از جمله شرکت هایی می باشد که ، تا کالایی به عدم می خورد بلافاصله آن را موجود می کند .
 
این شرکت معتبر ، هم دارای نمایندگانی می باشد و هم با فروشگاه های مختلف ، به صورت مویرگی ارتباط دارد .
در نهایت  باید افزود که : هر شرکت وارد کننده باید لوگو و نامی زیبا برای خود انتخاب کند ، که شرکت موفق تکین دکور نیز این مورد را رعایت کرده است. 
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت تکین دکور ، با رصد دقیق بازار دکوراسیون داخلی ، از شرکت های پخش ، شرکت های وارد کننده ، فروشگاه ها ، حمایت می کند . این وبسایت معتبر ، به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را ، در صفحه خود ثبت نمایند .
 
کدام‌ فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت تکین دکور را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .